Ser­vi­ce­le­der - Rengøring

Vores i forvejen seje servicelederteam skal styrkes med en ny kollega – det kunne være dig?

Som serviceleder er dit hovedansvar at sikre tilfredshed hos kunderne og trivsel hos dine medarbejdere. Det vil være dig, kunderne ringer til, og det vil være dig, som proaktivt laver opfølgning hos kunderne.

Du skal sikre, at dine ca. 30 medarbejdere ved, hvordan en opgave skal udføres og generelt sørge for, at deres trivsel og arbejdsglæde er i top.

Hands-on-rollen indebærer:

  • Kundebesøg og generel opfølgning på kundehenvendelser
  • On-site med assistenter, både af interesse og efter behov
  • Ansvar for levering af materialer og vasketøj
  • Oplæring af nye assistenter

Den administrative rolle indebærer:

  • Vagtplanlægning, herunder håndtering af fravær, ferie, sygdom
  • Bekræftelser til kunderne pr. mail
  • Ansættelse af nye assistenter

Hvem er du?

Vi søger dig, som trives med at have en flydende hverdag. Det er ikke vigtigt for dig at arbejde mandag-fredag fra 8-16. Du kan tværtimod godt lide, at du kan tilrettelægge din arbejdsuge efter behov. I nogle perioder skal du give den fuld skrue, og i andre perioder kan du skrue lidt ned for din tid.

Vi ser gerne, at du har:

  • Ledelseserfaring indenfor rengøringsbranchen
  • Erfaring med skriftlig kontakt med kunder
  • Kendskab til INSTA 800 er en fordel.

Som person skal du kunne nikke genkendende til, at du:

  • Trives med fart, ansvar og at tage beslutninger
  • Er humoristisk anlagt og let og ubesværet kan omgå forskellige kulturer
  • Behersker dansk og engelsk i skrift og tale
  • Er en habil bruger af Microsoft Office-pakken: Word, Outlook og Excel
  • Har kørekort og kan fremvise ren straffeattest

Løn er efter kvalifikationer.

Har du spørgsmål, kan du kontakte Sanne Budde mobil 2724 0020.

Samtaler afholdes løbende. Send din ansøgning til job@partneren.dk.

Alle henvendelser behandles fortroligt.

Gem job

Partneren ApS
Publiceret: 13. november 2020

Arbejdssted

Søborg