Kundechef i en stor virk­som­hed inden for service- og ren­gø­rings­bran­chen


Du håndterer kundekontrakter, er ansvarlig for den daglige drift, leder en større gruppe medarbejdere og plejer kundekontakten. Der er mulighed for at arbejde fast i enten Roskilde, Holbæk eller København. 

Har du erfaring med at lede og inspirere en større gruppe medarbejdere? Falder det dig naturligt at gå forrest? Arbejder du med fokus på kundernes ønsker og tilfredshed i den daglige kundekontakt? Og har du strukturen på plads, så du kan drifte dit område og skabe resultater? 

Så vil vi gerne i kontakt med dig; Vi søger en kundechef til en stilling hos vores kunde – en stor, udviklingsorienteret service- og rengøringskoncern. Virksomheden udmærker sig med sit fokus på at skabe et godt arbejdsmiljø og gode forhold samt udviklingsmuligheder for sine medarbejdere.  

Tæt kontakt til kunder og medarbejdere: 

Du bliver en del af ledergruppen og refererer til direktøren for det pågældende område.  

Du får det daglige personaleansvar for en større gruppe medarbejdere. Du er tæt på dine medarbejdere og arbejder for at skabe inspiration, motivation og udvikling. Du går forrest med dit engagement og din faglighed. 

Det bliver din opgave at fungere som fast og daglig kontaktperson for kundegruppen. Her medvirker du til at forøge kundetilfredsheden samt -fastholdelsen gennem bl.a. et højt serviceniveau i overensstemmelse med kundekontrakten. Du har ansvaret for en effektiv og kvalitetssikker leverance. Du opsøger desuden nye potentielle kundeemner. 

Dit ansvarsområde omhandler således bl.a.: 

  • Strategi, motivation og udvikling af medarbejdere samt onboarding af nye medarbejdere 
  • Daglig drift af dit område, budgetter, resultater, godkende faktura- og løngrundlag og indkøb af driftsmidler 
  • Løbende optimering af eksisterende kundekontrakter, herunder skabe mersalg 
  • Ansvarlig for kvalitetskontrol og -tjek hos kunderne
  • Løbende justering af vagtplanlægning og registrering af fravær, følge op på afvigelsesrapportering og sygemeldinger 
  • Sikre, at dine medarbejdere overholder retningslinjer for sikkerhed, miljø og arbejdsmiljø 

Dine faglige kvalifikationer: 

  • Du har måske lang erfaring fra en servicevirksomhed og har tilegnet dig lederkompetencer 
  • Eller du har en uddannelsesbaggrund, som giver dig en mere administrativ tilgang til ansvarsområdet 
  • Du kan lede og motivere en større gruppe medarbejdere samt drifte dit område og håndtere kundekontakten og -kontrakterne 
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring fra den offentlige sektor 
  • Du holder dig fagligt opdateret på dit område og de gældende arbejdsinstruktioner og sikkerhedsforanstaltninger  
  • Du forstår de gældende overenskomster og processerne for vagtplanlægning  
  • Du taler og skriver flydende dansk og kan kommunikere på engelsk – mundtligt og skriftligt 
  • Du har generelt et godt it-kendskab 

Dine personlige egenskaber: 

  • Du tager ansvar for opgaverne i afdelingen – med et proaktivt fokus  
  • Du har en serviceorienteret indstilling og er imødekommende 
  • Du er pligtopfyldende, og du arbejder struktureret og resultatorienteret 
  • Dine ambitioner kommer til udtryk både i den daglige drift og din ledelsesstil 
  • Du vil gerne udvikle dine medarbejdere, og det er naturligt for dig at lytte og udvise empati. Du forstår desuden at tiltrække nye medarbejdere  
  • Dit drive og din selvstændighed er stor. Du trives fint med at tage beslutninger 
  • Du kan sagtens være fleksibel, når der er behov for det – både i forhold til tid og opgaver  

Hvis du vil videre: 

Er du interesseret i stillingen, sender du din ansøgning samt CV via knappen "Søg jobbet her" længere nede på siden.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Susan Vegeberg på tlf. 33 24 40 80.  

I denne tid afholder vi gerne interviews med udvalgte kandidater til stillingen over telefonen og via videomøder. Samtaler på Centrum Personales kontor foregår efter særlige retningslinjer for at skabe tryghed for alle.  

Centrum Personale tilbyder professionel assistance, når vore kunder har brug for en fast medarbejder eller en vikar. Vi arbejder med en omfattende emnebank, som du gratis kan blive optaget i, hvis du har lyst til jobskifte. Vi løser opgaver inden for alle jobfunktioner - herunder administration, forsikring, økonomi, regnskab, indkøb, salg, marketing, it, rejsebureau, medicinal/biotek, lager, spedition og ledelse.

Centrum Personale A/S - Frederiksberg Allé 35 - 1820 Frederiksberg C

Læs om Centrum Personale A/S her

Gem job

Centrum Personale A/S
Publiceret: 16. november 2020

Arbejdssted

Roskilde, Holbæk eller København