Regn­skabs­chef, Tre­kants­om­rå­det

Vores kunde er en dansk, veletableret og økonomisk sund virksomhed inden for byggeriet. Virksomheden, der primært beskæftiger sig med at udvikle, bygge, renovere og udleje boliger, har gennem mange år haft stor succes med at skabe boligmiljøer hvor mennesker trives. Dette sikres gennem de rigtige beliggenheder, gennem en professional proces- og projektledelse og ikke mindst gennem at opføre kvalitetsbyggerier til fornuftige priser. Virksomheden investerer også løbende store beløber i at renovere, opdatere og vedligeholde eksisterende projekter. Herigennem er man lykkedes med at skabe en række gode og velfungerende byggerier med tilfredse lejetagere. Dette afspejler sig bl.a. gennem de meget høje udlejeprocenter man kan fremvise på de færdige boliger.

Virksomheden har et stærkt omdømme, og man er inde i en rigtig positiv udvikling. Derfor søger vi nu en kompetent og engageret regnskabschef for yderligere at forstærke kompetencerne indenfor det økonomiske kerneområde. Stillingen er placeret i virksomheden hovedkontor, beliggende centralt i Trekantsområdet.

______________________________________________________________________________________________________

Professionel og uformel organisation, kom og sæt dit præg på tingene
Med reference til den administrerende direktør vil du indgå som et naturligt medlem af virksomhedens ledergruppe. Du bliver en vigtig sparringspartner for direktøren, og som en del af virksomhedens ledelse får du mulighed for at arbejde med både strategiske og praktiske opgaver. Du får ansvaret for ledelse af en mindre økonomiafdeling og en væsentlig del af opgaven bliver at lede, motivere og videreudvikle afdelingen. Sammen understøtter I forretningen med relevante rapporter og analyser for herigennem at styrke den fortsat positive udvikling af virksomhedens samlede økonomi og værdiskabende funktioner.

Du får ansvar for en effektiv drifts-, likviditets-, og økonomistyring herunder periodiske regnskaber samt udarbejdelse af og opfølgning på budgetter, analyser og nøgletal. Sammen med den øvrige ledelse skal du sikre en fortsat positiv udvikling i virksomhedens aktiviteter, hvor du løbende holder fingeren på pulsen, både i forhold til nybyg, renoveringer og udleje.

Du vil få en meget central organisatorisk placering, og herigennem får du en stor berøringsflade, i virksomheden og hos samarbejdspartnere. Du bidrager løbende med økonomisk og forretningsmæssig sparring til den øvrige ledelse, og i et tæt samarbejde med direktionen skal du medvirke til at udvikle effektive forretningsgange og optimere virksomhedens administrative processer. Du vil naturligt være virksomhedens repræsentant i forhold til revision, finansielle samarbejdspartnere, forsikring og andre for funktionen relevante leverandører.

Faglig stolthed, nysgerrighed og drive
Den ideelle kandidat har en teoretisk økonomisk baggrund gerne som cand. merc., HD-R eller lignende. Du arbejder med et stort engagement og har flere års relevant erhvervserfaring, måske har du en baggrund fra revisionsverdenen, eller erfaring fra en lignende stilling. Du evner at arbejde gennem andre ved selv at gå forrest, og du tager fat i overordnede problemstillinger, uden at fjerne opgaverne fra de enkelte opgaveansvarlige. Dette gør dig i stand til at løse de konkrete opgaver, men også til at bidrage aktivt til at sikre virksomhedens fortsatte forretningsmæssige udvikling. Det er afgørende, at du ikke gør ting mere komplicerede end nødvendigt, og at du er selvkørende og vant til at holde mange bolde i luften. Du kommunikerer ubesværet på alle niveauer, er superbruger i Excel og du er fortrolig med de almindelige it-værktøjer.

Virksomheden er dynamisk og præget af en stærk ledelse, og det er derfor vigtigt, at du som sparringspartner ikke er bange for at sige hverken til eller fra. Du trives i et dynamisk og til tider hektisk arbejdsmiljø, og du har en udpræget sans for at få tingene til at lykkes, såvel internt som eksternt. Da du får en stor kontaktflade, er det vigtigt, at du kommunikerer godt, og at du evner at både begejstre og motivere kollegaer og medarbejdere, så I alle trækker i den samme retning. Selv motiveres du af spændende og udfordrende opgaver, muligheden for at gøre en forskel og af at skabe ekstraordinere resultater sammen med resten af holdet.

Som person er du serviceminded, men samtidig handlekraftig, beslutningsdygtig og i stand til at skære igennem, når det er nødvendigt. Du er initiativrig, uformel og omhyggelig, og du har sans for detaljen. Gennem din adfærd formår du at skabe respekt om din person og dine opgaver, og du forstår vigtigheden af et godt samarbejde på tværs af virksomheden. Du når dine og virksomhedens mål gennem en seriøs indstilling, hårdt arbejde og et godt humør.

Skab din egen drømmestilling
Der er tale om en spændende stilling i en dynamisk og innovativ virksomherd. Du vil få både faglige og personlige udfordringer, og din personlige udvikling vil være sikret blandt dygtige og engagerede kollegaer. Du vil naturligvis få fuld opbakning fra den øvrige ledelse, og gennem en engageret indsats får du mulighed for at præge såvel din egen som virksomhedens udvikling.

Lønnen forhandles individuelt på et niveau, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer.

Virksomheden får ikke kendskab til din henvendelse uden din accept.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Odd L. Johnsen på telefon: +45 29999043 eller på: odd@lyderjohnsen.dk.

Send venligst din ansøgning og dit CV mærket ”Regnskabschef, Trekantsområdet” til: ans@lyderjohnsen.dk

Husk at angive den emailadresse, som vi skal bruge til senere kontakt.

Annoncen opdateres automatisk hver fjerde uge på jobportalerne. Dette er ikke et udtryk for, at rekrutteringsprocessen er startet forfra. Det er en konsekvens af, at vores stillingsannoncer ligger online, indtil rekrutteringsprocessen er afsluttet.





Jobtitel

Regn­skabs­chef, Tre­kants­om­rå­det

Virksomhedsnavn

LyderJohnsen A/S søger for kunde

Hjemmeside

www.lyderjohnsen.dk



Læs om LyderJohnsen her

Gem job

LyderJohnsen A/S
Publiceret: 5. januar 2021

Arbejdssted