Re­sul­ta­t­o­ri­en­te­ret Retail Con­sul­tant (Jylland)

Kan du skabe vækst – samt øge digitaliseringen i Kviks butikker?

I Kvik’s verden er missionen klar: At sælge dansk designede køkkener, bade og garderober til overraskende lave priser.

For at imødekomme Kviks hastige vækst og målsætning om ekspansion, samt en øget digitalisering – søger vi en energisk Retail Consultant, der er god til at skabe tillid og ikke mindst til at få folk med sig.

Som Retail Consultant hos Kvik er du i tæt kontakt med Kviks franchisetagere og butikker over hele Jylland. Du kommer til at have en væsentlig rolle og afgørende indflydelse på Kviks fremgang og vækst i Danmark. Du arbejder ud fra dit hjemmekontor, men det meste af tiden uddanner, rådgiver og støtter du dine kolleger ude i butikkerne.

Du samarbejder tæt med Country Manager Danmark, som du også refererer til, ligesom du kommer til at have et tæt samarbejde med support-funktionerne hos Kvik A/S i Vildbjerg, herunder et øget fokus på digitalisering i butikkerne. Du arbejder med stor frihed under ansvar. Gennem dine indsatser har du en stor påvirkning på Kviks resultater, således at Kviks markedsandele fastholdes og styrkes.

Resultatorienteret og ønske om at udvikle dig selv og andre

Det bliver din opgave, at sikre at drive salget, udarbejde forretningsplaner og bidrage til at øge omsætning og resultat igennem digitalisering i alle Kvik-butikker i Jylland. Du får til opgave at skabe gode relationer med butiksnettet, samt skabe entusiasme og motivere franchisetagerne og øvrige butiksmedarbejdere, herunder at udvikle og uddanne butiksmedarbejderne.

Dine primære ansvarsområder

  • … ud over ovennævnte opgaver, vil du:
  • Være behjælpelig med eventuelle ansættelser i butikkerne
  • Være superbruger i butikssystemet og processer
  • Deltage aktivt i, samt tage initiativ til projekter og relevante begivenheder
  • Dele bedste praksis mellem butikker samt kolleger
  • Sikre og facilitere koncept-implementering i butikkerne
  • Deltagelse i jævnlige interne salgsmøder

Kvik tilbyder

  • En spændende forandrings- og sparringsopgave, som vil medvirke til at skabe endnu bedre resultater
  • En arbejdsdag hvor to dage ikke er ens samt gode udviklings- og karrieremuligheder
  • Et naturligt næste skridt i din karriere med masser af udfordrende opgaver
  • En åben og professionel organisation med gode arbejdsvilkår
  • Din introduktion indebærer en grundig oplæring i konceptet og rollen
  • En hverdag, der foregår sammen med dygtige kolleger, der glæder sig til at byde dig velkommen
  • Et spændende og udviklende job i et internationalt miljø

Kvalifikationer

  • Du har god erfaring med butiksdrift, gerne fra køkkenbranchen eller større butik
  • Du har erfaring med ledelse og personale, samt trives i en udadvendt rolle med en stor kontaktflade
  • Du er resultatorienteret, har forståelse for kædedrift, kan analysere nøgletal og udføre analyser
  • Du har personlig drivkraft og motiveres af at udvikle dig selv og andre
  • Du er selvstændig, er god til at motivere dig selv, skaber stærke relationer og vinder tillid
  • Du er tydelig i skrift og tale – og du har en engagerende måde at kommunikere på
  • Du føler dig tryg i brugen af forskellige IT-miljøer fx ERP, data warehouse og customer feedback

Da der også kan være opgaver, hvor du hjælper en butik i 1-2 uger i træk, bør du være forberedt på rejsedage i løbet af året efter behov og situation.

Jobbet er fuld tid og arbejdsstedet vil variere i hele Jylland. Du tilbydes herudover en attraktiv løn, firmabil, bonus og pensionsordning.

Tiltrædelse: 1. april 2021, eller hurtigst muligt.

Ansøgningsfrist:Senest den 5. februar 2021, men gerne inden da vi løbende afholder samtaler.

INCIPIA håndterer rekrutteringsprocessen, så lyder denne stilling som lige noget for dig, så send din ansøgning/CV via linket ”Søg jobbet online”. Har du spørgsmål til processen eller stillingen, så er du velkommen til at kontakte Hasse Steenbuch fra INCIPIA på telefon 4010 6280.


Kvik A/S

Kvik A/S er en dansk producent af køkkener, garderober og bade. I Kvik er missionen at sælge danske designerkøkkener, bade og garderobeløsninger til overraskende lave priser. Filosofien om at give kunderne mere, end de forventer – både med hensyn til kvalitet, design og ikke mindst service – har gjort Kvik til en af de førende virksomheder i branchen. En udvikling, der ikke havde været mulig uden dygtige og dedikerede medarbejdere. Denne udvikling afspejles i den vækstrejse Kvik har oplevet, som på blot to år har genereret en vækst på mere end 30 %, og ambitionen er at fortsætte denne betydelige vækst i fremtiden.

I dag er det Ballingslöv-koncernen, der er en af de førende inden for køkken, garderobe og bad og ejes af svenske Stena, der ejer Kvik. Der er i dag omkring 1.140 ansatte i Kvik (inkl. butiksansatte, som er ansat af franchisetagerne), og heraf arbejder de 250 i eller fra hovedkontoret i Danmark. Udover at have sat sit aftryk på det danske marked, har Kvik i løbet af de seneste år udviklet sig til en stor spiller på det internationale marked og opererer i dag i ca. 160 butikker i 10 forskellige lande.

Du kan læse mere om Kvik på: www.kvik.dk.

Gem job

Incipia søger for Kvik A/S
Publiceret: 19. januar 2021

Arbejdssted