Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

Teamleder til customer support

Kunne du tænke dig at udvikle vores EMEA serviceorganisation og lede et teknisk dygtigt team inden for IT health care i et job med mening?

Et job, hvor du hver dag er med til at gøre en forskel for mennesker ved at forbedre patientpleje gennem high-tech produkter?

Du bliver en del af Vital Images’ danske kontor, placeret i Valby tæt på stationen. Og da vi er en del af Canon, kan du se frem til at få det bedste fra begge verdener: den mellemstore virksomheds agilitet med Canons ressourcer i ryggen,” forklarer Aldo Veenstra, Service Director Europe a.i.

Vital Images – Enterprise Imaging

Vi er en del af Canon Medical Systems, og sammen er vi førende på det globale marked inden for innovative medicinske billedløsninger til kunder i sundhedsindustrien. I Valby er vi i alt 20 kolleger, og du kan se frem til at lede et teknisk dygtigt team med 7 kolleger specialiseret inden for first- og second-line support af vores produkt.

Vi har en god holdånd og smittende entusiasme, og så samarbejder vi med både udviklingsteamet i Valby samt dygtige IT-afdelinger hos vores kunder, hvilket giver høj faglighed.

Vi arbejder tæt sammen med et tilsvarende team i Holland om at servicere primært europæiske kunder, og du får et tæt samarbejde med vores hollandske service manager. Meningen er, at vi på sigt skal bevæge os hen imod at arbejde som ét team med fokus på kompetencebaseret support.”

Kundeservice, ledelse og stakeholder management i højsædet

Som teamleder får du det fulde personaleansvar og sikrer, at teamet hele tiden udvikler sig og har de rette kompetencer. En stor del af dit job vil også omhandle stakeholder management, da du supporterer og arbejder sammen med flere forskellige funktioner – fra kundeservice til Product og Business Development samt support managers og projektledere.

Helt specifikt er det dig, der har det forkromede overblik, mens du:

  • håndterer diverse risici i forbindelse med fx levering, opgradering af vores produkt eller kundens setup, da produktet er kritisk for patientplejen, ligesom du koordinerer ressourcer
  • er med til at håndtere incidents, som kommer ind fra højre og kræver handling her og nu, ligesom du prioriterer indkomne incidents
  • følger op på aktiviteter og planlægger kundeprojekter, ligesom du er med til presale aktiviteter og ved større udbud
  • står for kontrakthåndtering og deltager i kundemøder, hvor du også har øje for mersalg
  • sikrer, at alle følger SLA, ITIL-standarder, privacy og guidelines, da vi er i en højtreguleret branche og har ISO-certificerede produkter.

Rollen har et stort scope. Vi har vores produkter, men alle kunderne er forskellige med et unikt setup, og det skal vi kunne favne. Hvis kundens system er nede, kan hospitalet ikke få adgang til deres data og behandle deres patienter, så nedetid er en stor risiko, som du er med til at forhindre.

Leder og facilitator med det gode helikopterperspektiv

I det her job gælder det om at være en dygtig kommunikator, kunne tage den tekniske snak og forstå de større sammenhænge – altså visualisere, hvordan tingene teknisk set hænger sammen. Du er god til at multi-taske og navigere i en serviceorganisation, hvor incidents kan komme ind fra højre, og du skal bevare overblikket og facilitere, at vi finder den rette løsning. Desuden er vi i gang med at effektivisere hele organisation, så du har også øje for, hvordan vi optimerer og aligner vores processer på tværs og bringer teams tættere sammen. Vi forestiller os, at du:

  • som minimum har en bachelor inden for engineering eller business administration, så du kan have en pragmatisk tilgang til jobbet
  • har nogle års ledelseserfaring inden for kundeservice i medicinal-/sundhedsindustrien og også gerne kendskab til dertilhørende standarder
  • har basiskendskab til ITIL-principper og gerne projektledelse
  • har arbejdet med risk og change management
  • mestrer både dansk og engelsk, da din nærmeste leder har base i Holland og en eventuel jobsamtale samt en del af din hverdag og dine møder vil foregå på engelsk.

Interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Mette Markussen på 7245 9147.

Send din ansøgning og dit CV på engelsk allerede i dag via nedenstående link da vi inviterer kandidater til samtaler løbende. Ansøgninger, der ikke er sendt via linket, kommer ikke i betragtning. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Kontaktperson

Mette Markussen
Tlf.: +45 7245 9147
Mail: mma@jobindex.dk

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos StepStone.

– Find din jobglæde
Gem job

Jobindex A/S
Publiceret: 14. april 2021

Arbejdssted

Valby