Regn­skabsansvar­lig med politisk tæft

En stilling, hvor du som leder får en kommunikerende rolle – du bliver en nøglespiller i et fagforbund

Har du solid erfaring med økonomistyring? Har du forståelse for at være en del af en politisk organisation, og vil du gerne bidrage positivt til dialog og samarbejde? Har du flair for processer samt erfaring og lyst til at fortsætte en digitaliseringsrejse?

Så vil vi gerne i kontakt med dig; Vi søger en afdelingsleder til økonomi- og it-afdelingen hos vores kunde. Vores kunde er et fagforbund beliggende i København. Der er tale om en stilling på fuldtid med velordnede arbejds- og personaleforhold. Ansættelsesstart er snarest muligt.

Afdelingsleder med tætte samarbejdsrelationer:

Som afdelingsleder sidder du med i forbundets økonomiudvalg, som ledes af kassereren. Du refererer til den administrative leder. Du får et tæt og stærkt samarbejde med forskellige funktioner og instanser og deltager således i diverse møder.

Du får personaleansvar for et mindre team, som består af kompetente og selvstændige medarbejdere. Afdelingen benytter NAV18 og Lessorløn.

Dit ansvarsområde omhandler således:

  • Økonomistyring, herunder budgetfastlæggelse og opfølgning
  • Regnskabsaflæggelse og bogholderifunktion
  • Administration relateret til hhv. løn, ferie og ansættelseskontrakter samt øvrige personaleadministrative forhold
  • Personaleleder for 6 ansatte, der udfører opgaver forbundet med hhv. økonomi, CRM og drift
  • Ansvar for de eksterne it-leverandøraftaler
  • Bidrage til en løbende digitalisering af opgaver inden for ansvarsområdet
  • Varetagelse af Facility Management forbundet med drift af forbundets ejendomme, herunder rengøring

Dine faglige kvalifikationer:

  • Du har solid erfaring med økonomistyring – gerne fra den offentlige sektor eller en politisk organisation
  • Du har erfaring med ledelse af et mindre team
  • Du har erfaring med digitaliseringsprocesser og vil gerne arbejde hen mod papirløse arbejdsgange
  • Du har generelt flair for IT og har erfaring med IT-driftsfunktioner

Dine personlige egenskaber:

  • Du har politisk tæft og forståelse for samarbejdet med den politiske organisation
  • Du hviler i en kommunikativ og dialogbaseret rolle
  • Du besidder en naturlig autoritet og har ”ben i næsen”
  • Det er naturligt for dig at tænke i strukturer og processer
  • Du har en tålmodig og rummelig tilgang til dine omgivelser
  • Du vil gerne være en del af en traditionsrig kultur

Hvis du vil videre:

Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til chefkonsulent Tine Nissen Kornum hos Centrum Personale på tlf.: 33 24 40 80.

Er du interesseret i stillingen, sender du os din ansøgning samt CV via knappen "Søg jobbet her" længere nede på siden.

I denne tid afholder vi gerne interviews med udvalgte kandidater til stillingen over telefonen og via videomøder. Samtaler på Centrum Personales kontor foregår efter særlige retningslinjer for at skabe tryghed for alle.

Centrum Personale tilbyder professionel assistance, når vore kunder har brug for en fast medarbejder eller en vikar. Vi arbejder med en omfattende emnebank, som du gratis kan blive optaget i, hvis du har lyst til jobskifte. Vi løser opgaver inden for alle jobfunktioner - herunder administration, forsikring, økonomi, regnskab, indkøb, salg, marketing, it, rejsebureau, medicinal/biotek, lager, spedition og ledelse.

Centrum Personale A/S - Frederiksberg Allé 35 - 1820 Frederiksberg C

Læs om Centrum Personale A/S her

Gem job

Centrum Personale A/S søger for kunde
Publiceret: 6. maj 2021

Arbejdssted

København