Customer Service Manager - som kan favne bredt

En lederstilling i en international forsikringskoncern, hvor nøgleordene er kundeservicedrift, tværfaglig sparring og procesudvikling samt kommunikation til en stor kontaktflade

Har du nogle års erfaring med personaleledelse? Har du erfaring fra forsikringsbranchen? Er du orienteret mod procesforståelse og den skræddersyede kundeoplevelse (B2C)? Og vil du gerne være en del af en virksomhed, som lægger vægt på faglig udvikling og trivsel blandt medarbejderne? 

Så vil vi gerne i dialog med dig; Vi søger en Customer Service Manager på vegne af vores kunde – et internationalt forsikringsselskab, som blandt andet udmærker sig med skræddersyede forsikringsløsninger inden for nogle særlige områder samt sit medarbejderfokus.

Der er tale om en stilling i en virksomhed, som tilbyder gode udviklingsmuligheder. Du får en plads på kontoret nord for København – i gode rammer. Medarbejderne arbejder pt. delvist på kontoret, delvist hjemmefra. Ansættelsesstart er snarest muligt.

Bredde i det faglige område og i din kontaktflade:
I denne stilling får du personaleansvar for omkring 15 medarbejdere. Du superviserer flere teams, som arbejder med forskellige porteføljeområder og både med police- og skadesadministration – primært B2C. Fagligheden i afdelingen er høj.

Kundeservicedriften er central i denne stilling. Som Customer Service Manager sætter du dig godt ind i virksomhedens produkter, så du kan give medarbejderne faglig sparring. Du skaber rammer for procesudvikling, vidensdeling og tværgående samarbejde, så afdelingens opgaver bliver løst effektivt og optimalt.   
Du supporterer også en afdeling på Sjælland, som du besøger med jævne mellemrum.

Du kommer til at trække på din evne til at favne bredt og holde kontakt til mange parter; Du har tæt kontakt til en række samarbejdspartnere, som du kommunikerer med om virksomhedens konceptløsninger. Og du interagerer med medarbejdere og kolleger på tværs af koncernen – også i udlandet.

Dine faglige kvalifikationer:

  • Du har en relevant uddannelsesbaggrund
  • Du har nogle års ledelseserfaring og vil gerne videreudvikle dine ledelseskompetencer
  • Du har erfaring fra forsikringsbranchen samt juridisk/complianceforståelse
  • Du har erfaring med at give sparring og kan skabe en ramme for udvikling af tværgående samarbejde og vidensdeling
  • Du er interesseret i digitaliseringsprocesser og brug af data
  • Du har erfaring med B2C kundeservice og også gerne kendskab til erhvervskunder
  • Du kan kommunikere på engelsk – både skriftligt og mundtligt
  • Du har gerne erfaring fra en international organisation

Dine personlige egenskaber:

  • Du er ambitiøs, går op i din faglighed og vil gerne have udviklingsmuligheder
  • Du har interesse for strategi og ledelse
  • Du bliver motiveret af at give sparring – både individuelt og til afdelingen
  • Du er empatisk og har fokus på trivsel
  • Du arbejder kvalitetsorienteret og med en analytisk og struktureret tilgang
  • Du har blikket rettet mod procesudvikling og optimering
  • Du sætter dig nemt ind i komplekse aftaler og den skræddersyede kundeoplevelse

Hvis du vil videre:
Du er velkommen til at ringe til chefkonsulent Tine Nissen Kornum, hvis du har spørgsmål, på tlf.: 33 24 40 80.

Er du interesseret i stillingen, sender du os din ansøgning samt CV via knappen "Søg jobbet her".

I denne tid afholder vi gerne interviews med udvalgte kandidater til stillingen online via videomøder. Samtaler på Centrum Personales kontor foregår efter særlige retningslinjer for at skabe tryghed for alle.

Centrum Personale tilbyder professionel assistance, når vore kunder har brug for en fast medarbejder eller en vikar. Vi arbejder med en omfattende emnebank, som du gratis kan blive optaget i, hvis du har lyst til jobskifte. Vi løser opgaver inden for alle jobfunktioner - herunder administration, forsikring, økonomi, regnskab, indkøb, salg, marketing, it, rejsebureau, medicinal/biotek, lager, spedition og ledelse.

Centrum Personale A/S - Frederiksberg Allé 35 - 1820 Frederiksberg C

Læs om Centrum Personale A/S her

Gem job

Centrum Personale A/S søger for kunde
Publiceret: 7. juni 2021

Arbejdssted

Nord for København