Økonomi- & ad­min­is­tra­tion­schef

Fantastisk spændende og udfordrende job for personen med de helt rette kvalifikationer. Et job med direkte reference til direktøren og sparring til en aktiv bestyrelse.

Vi søger den rette kandidat, der kan være med til at føre Trinity Hotel og Konference Center videre på den successfulde rejse der allerede er startet, og som du kan få chancen for at være med til at præge og videreudvikle.

Vi søger en person, der kan håndtere mange forskellige opgaver på en gang, da du vil få berøring med og ansvar for flere afdelinger. Som økonomiansvarlig har du grundlæggende styr på dine tal, dine rapporter og dit budget, dette gælder også i bestyrelsesregi. Derudover har du også solide HR-kompetencer, da dette område også hører ind under dit ansvar. Som person er du er på samme tid ambitiøs, god til at formidle og til at lytte.

Opgaverne er mangeartede, overordnet er der tale om at styrke og effektivisere virksomheden på flere områder.

Opgavernes art

Der er tale om en stilling, hvor ca. 2/3 ligger på økonomidelen, med opgaver som budgetudarbejdelse og -opfølgning, udarbejdelse af månedsrapporter og forecast. Lønkørsel, branche-benchmarking samt udarbejdelse af årsregnskaber i samarbejde med revisionsfirmaet vil være en del af paletten.

I den administrative del fylder HR-opgaver ca. 1/3 med bl.a. karriereudvikling og medarbejder-årshjul, hvor der bl.a. er fokus på kompetencer og videreuddannelse samt sparring med direktøren på personaleområderne.

Derudover vil det overordnede IT-ansvar, herunder sparring, også ligge på dit bord, samt ansvaret for at sikre udvikling, drift og vedligehold i IT-afdelingen følger årsplanerne.

Din faglige baggrund kunne være en solid uddannelse inden for økonomi, administration eller HR, (Bachelor eller MBA) med efterfølgende relevant erfaring, inden for det område man ikke er uddannet i. Generelt søger vi en person med en bred erfaring, der kan være med til at bidrage til lederteamet med god energi, samt evnen til se synergier og udviklingsmuligheder inden for den generelle drift af virksomheden.

Stillingen som Økonomi- & Administrationschef indebærer også et overordnet ansvar for at sikre at anvendte systemer altid er på højde med udviklingen (work smarter), derfor er flair og interesse for teknologi også ønskeligt.

Af personlige kompetencer vægter struktur, vedholdenhed og handlekraft højt. Du er en smilende og motiverende kollega og ser dig selv som en person, der er løsningsorienteret og god til få folk til at samarbejde.

Du tilbydes

Spændende udfordringer i en ambitiøs virksomhed. Du får stor indflydelse på jobbet og vil indgå i et dynamisk lederteam, der med respekt, spiller hinanden stærke og når de opsatte mål. Dine indsatser og stærke resultater anerkendes og giver dig muligheder for udvikling.

Løn forhandles efter kvalifikationer og indeholder derudover pension og sundhedsforsikring.

Lidt om virksomheden

Trinity Hotel & Konference Center er et særdeles anerkendt og velrenommeret 4-stjernet Hotel og Konferencecenter, der ligger smukt og centralt placeret på den jyske side ved Lillebælt. Missionen er klar med ønsket om at skabe Værtskab i Særklasse for alle gæster og God Arbejdslyst for alle medarbejdere hver eneste dag. Siden 2014 er der gennemført store forandringsprocesser, der har resulteret i kontinuerlig vækst og positivt afkast. Processerne skal nu, i kølvandet af COVID-19, geares og videreudvikles for virksomheden og organisationen til at kunne accelerere yderligere i de kommende år gennem ambitiøse målsætninger, innovationer, bæredygtighed og networking med deraf positive afledte resultater.

Ansøgning

JKS er ansvarlig for ansøgningsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende din ansøgning med CV samt relevante bilag via linket i annoncen. Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag.

Grundet GDPR skal vi bede dig søge stillingen via nedenstående søgefunktion.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Chefkonsulent Vibeke Winberg på tlf. +45 73 325 756.

Gem job

JKS Trinity Hotel & Konference Center
Publiceret: 2 June 2021

Arbejdssted

Fredericia