Erfaren byg­ge­le­der til for­sik­rings­sa­ger til tøm­re­ren­tre­pre­nør i Nord­s­jæl­land

Til tømrerentreprenør i Nordsjælland søger vi en erfaren byggeleder til den daglige styring af projektportefølje. Har du en længere byggeteknisk uddannelse såsom bygningskonstruktør (med tømrerbaggrund), eller er du tidligere tømrermester? Søger du et sundt og kompetent arbejdsmiljø, og har du erfaring med forsikringssager? Så er det måske netop dig, vi søger.

Virksomheden har mere end 50 års erfaring inden for entreprise, projektstyring og tømrerarbejde – og leverer de bedste løsninger for både offentlige og private kunder. Målsætningen er at vedligeholde og renovere stærke, smukke bygninger, som kommer menneskerne, der skal bruge dem, til gavn. Derfor er der stor fokus på at bygge videre på års akkumuleret viden og traditioner, samtidig med at medarbejderne holdes opdateret med den nyeste viden og teknologi. Ligeledes vægtes sikkerhed og et godt arbejdsmiljø højt i det daglige.

Om rollen
Til tømrerentreprenør i Nordsjælland søger vi nu, til opgaver i København og Nordsjælland, en erfaren byggeleder, der formår at holde mange bolde i luften på samme tid. Vores nye byggeleder vil referere til afdelingschefen for forsikring.

Du vil blive byggeleder i vores afdeling for forsikringsprojekter. Du vil selvstændigt varetage koordineringen af op til 70 sager (afhængig af størrelse) i størrelsesordenen DKK 0 - 0,5 mio. Er du tømrer med en videreuddannelse som bygningskonstruktør eller lignende, og kan du løfte rollen som faglig leder, vil du være oplagt til rollen.

Om dig
Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt og bevare overblikket i en travl hverdag. Derudover er det vigtigt, at du kan samarbejde og kommunikere med mange forskellige fagligheder. Det er vigtigt, at du har fokus på den gode dialog og proces. Vi forestiller os desuden, at du:

  • Har en relevant byggefaglig uddannelse som tømrer eller bygningskonstruktør (med tømrerfaglig baggrund)
  • Har solid erfaring fra en tilsvarende rolle, hvor du selvstændigt har varetaget dine opgaver
  • Sætter en ære i at opretholde et højt fagligt niveau
  • Har fokus på planlægning, opfølgning og den konstruktive dialog, også i tilspidsede situationer
  • Er en habil bruger af Excel, har bred IT-forståelse og datadisciplin samt evner at lære at bruge nye programmer               
  • Har gyldigt kørekort samt opholds- og arbejdstilladelse i DK
  • Taler og skriver godt og forståeligt dansk, da forsikringsopgaverne kræver megen præcis skriftlig kommunikation

Endeligt er det vigtigt, at du:

  • Er købmand i hjertet og har en god økonomiforståelse
  • Evner at koordinere alle faggrupper i en byggesag
  • Ved, hvornår du skal indhente nødvendig bistand fra eksterne rådgivere (til fx det juridiske, KS, sikkerhed samt drift og vedligehold)
  • Arbejder struktureret og løsningsorienteret
  • Arbejder ansvarligt og selvstændigt med dine opgaver
  • Er imødekommende og serviceminded

Vi tilbyder
Et udviklende job på en spændende arbejdsplads, hvor der desuden er stor fokus på socialt samvær. Stillingen er en fuldtidsstilling med en arbejdsuge på ca. 40 timer, og arbejdstiden placeres fleksibelt mellem 06.00 og 18.00 under hensyntagen til opgaveløsningen og kunders behov. Din primære arbejdsplads vil være på kontoret.

Der tilbydes en konkurrencedygtig lønpakke; herunder sundhedsforsikring og pension. Tiltrædelse snarest muligt.

Interesseret?
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for kunde, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via ”Søg stillingen” nedenfor. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale, så send din ansøgning med det samme.
Grundet databeskyttelseslovgivningen modtager vi ikke CV og ansøgning via mail.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Julia Budolfsen på 30 85 12 91 eller jhb@jks.dk.


Om virksomheden
I dag beskæftiger virksomheden omkring 50 medarbejdere. Alle medarbejdere brænder for deres fag, og er trænet til at arbejde effektivt og selvkørende. Samtidig ved de godt, at når det er hyggeligt at komme på arbejde, og der udveksles kompetencer, viden og humor, så smitter entusiasmen af på resultatet. Derfor er omdrejningspunktet altid at have et højt fagligt niveau i en stærk organisation, så de kan levere kvalitetsarbejde – til den aftalte pris og tid. Omhyggelig kvalitetskontrol i samarbejde med kunden er centralt for virksomheden, og de har fokus på en ordentlig tone, både internt og eksternt. Man mener det, man siger. Tillid og overholdelse af aftaler er det vigtigste omdrejningspunkt – og for kunderne betyder det, at man kan være sikker på, at økonomi og tidsfrister holder, og at telefonen bliver taget, hvis der er spørgsmål. Virksomheden går aldrig på kompromis med kvaliteten, for de kærer sig om deres faglige stolthed, og en opgave slutter derfor ikke, før både de og kunden er helt tilfreds. Kort sagt ved man, at hvis fundamentet er stærkt, er der ingen grænser for, hvad der kan bygges.

Gem job

JKS søger for kunde
Publiceret: 4. juni 2021

Arbejdssted