Til­buds­me­d­ar­bej­der

Grib chancen for at blive en del af branchens stærkeste nicheaktør inden for udvikling og byggeri af STORE logistik- og industribygninger!

Logistic Contractor er en nordisk entreprise- og projektudviklingsvirksomhed med speciale i opførelse af store logistik- og industribygninger. Hos os finder du derfor de spidskompetencer, der skal til for at opfylde den enkelte kundes unikke behov. Vi ved, hvad der kræves for at få et anlæg til at fungere, fra den geografiske beliggenhed ned til detaljer omkring udformningen af såvel det indvendige såvel som det udvendige miljø.

Vi udvider nu vores team i Danmark og søger nye medarbejdere med brændende interesse for byggeteknik, entrepriseret, indkøbs-, udbuds- og aftalearbejde. Vi tænker du enten har erfaring med lignende stillinger, alternativt nyuddannet med stort ønske om at lære.

Vi tilbyder brede og udviklende stillinger, og du bliver en vigtig spiller på vores team.

Arbejdsopgaver
Som tilbudsmedarbejder vil du kunne fokusere dels på tilbudsarbejde forud for prisgivning, dels på indkøb af konkrete entrepriser efter vundet sag. Afhængigt af din baggrund og interesse tilpasser vi i fællesskab din typiske arbejdsdag.

Som tilbudsmedarbejder med fokus på tilbudsfasen får du ansvaret for at skabe de rigtige forretningsmæssige forudsætninger på vores byggeprojekter. Stillingen udgør en vigtig specialistrolle, hvor du får ansvaret for, at vi har de rigtige forudsætninger for at levere både høj kvalitet og rentabilitet. Det indebærer mange kontaktflader, både internt og eksternt.

Stillingens primære ansvarsområder er at med din ekspertise og evner indenfor beregninger at støtte forretningsudviklings- og projektgruppen ved at bidrage til udarbejdelse af tilbud, herunder koordinering og planlægning af indkøbsressourcer i udbudsfasen, varetagelse af forespørgsler samt vurdering af udbud. 

Nogle af dine typiske arbejdsopgaver:

  • vurdering af udbudsdokumenter
  • udtagning af mængder til anvendelse ved prissætning
  • indhentning af tilbud fra UE
  • udarbejdelse af udbudskalkuler og udbudsdokumenter

Som tillbudsmedarbejder med fokus på indkøbsfasen skal du, efter kontraktindgåelse, varetage de centrale indkøb der er nødvendige for opstart af byggesagen og derudover bistå den udførende projektgruppe med indkøb af UE. En udfordring i dit daglige arbejde bliver at finde den rigtige entreprenør til den rigtige pris, hvilket stiller krav om gode forhandlingsevner og dine evner til at opbygge gode relationer. Stillingen indebærer, at du blandt andet får ansvaret for at:

  • varetage projektindkøb af underentreprenører og materialer
  • sikre tydelige indkøbsprocesser, løfte stafetten og drive indkøb i mål
  • varetage tilbudsforespørgsler, vurderinger, aftalehåndtering og indkøb

Din personlighed

  • Resultatorienteret
  • Ordenssans
  • Veludviklede planlægningsevner
  • God til at opbygge relationer

Dine kvalifikationer

  • Uddannet indenfor byggeri og anlæg eller tilsvarende erhvervserfaring
  • Erfaring med indkøb og/eller kalkuler foretrækkes
  • Erfaring med lignende arbejdsopgaver er en fordel

Hvorfor skal du vælge os?
Hvis du har lyst til at arbejde i et udviklende miljø med høje ambitioner, giver vi dig muligheden for at vokse og udvikle dig. Du bliver en del af en gruppe, der sætter teamspirit og fremskridt i højsædet, og som drives af succes. Gennem regelmæssige målinger ved vi, at vores personale trives, og vi arbejder kontinuerligt med at udvikle os som arbejdsgiver. Vi tilbyder konkurrencedygtige vilkår, et godt arbejdsmiljø og skønne kolleger, der deler vores værdier: Klog, Kreativ og Hjerte.

Øvrig information
Ønsker du yderligere information om stillingerne, er du velkommen til at kontakte projektchef Rasmus Dahlgren på telefon 25482393 eller besøge virksomhedens hjemmeside.

Sidste ansøgningsdato er 30. juni. Da udvælgelse og samtaler finder sted løbende, beder vi dig sende din ansøgning så snart som muligt.

Tiltrædelse: Snarest, efter aftale.

Gem job

Logistic Contractor
Publiceret: 10. juni 2021

Arbejdssted

København