Ad­mi­ni­stra­tiv Service Supporter

Har du gode IT-kundskaber og måske erfaring fra en virksomhed der arbejder med teknisk service og vedligehold? Har du lyst til at være en del af et BackOffice team, der supporterer 50 kørende teknikere? Så læs videre og se hvad Johnson Control skan tilbyde dig!

Hvad vil du lave

Johnson Controls Køleteknik søger lige nu en IT-kyndig Service Supporter til at indgå i vores BackOffice team, der supporterer 50 kørende teknikere i Jylland og Fyn. Arbejdsstedet vil, afhængig af bopæl, være vores serviceafdeling i Horsens eller Hornslet.

Som Service Supporter vil du indgå i et tæt samarbejde med vores servicekoordinatorer og teamledere med at supportere vores serviceforretning. Du vil være med til at udvikle vores samlede serviceforretning inden for frost og køl, gennem din support af vores kørende teknikere.

Din primære arbejdsopgave vil være, at indsamle og godkende teknikernes timesedler der løbende modtages fra vores stab på ca. 50 timelønnede teknikere, der dagligt arbejder ude hos vores kunder i Jylland og Fyn området.

For at være succesfuld i arbejdet som service supporter for vores serviceafdelinger kræves et højt niveau af engagement og grundighed samt indblik i lokalaftaler, arbejdsopgaver i marken og systemkendskab. Gode kommunikative evner er ligeledes en høj prioritet da der vil være tæt kontakt til øvrige service supportere, service koordinatorer, teamledere og teknikere.

Hvordan vil du gøre det:

  • Have grundigt kendskab til vores servicestyringssystem, Service Max
  • Arbejde med hovedaftaler og lokalaftaler således, at timesedler godkendes I henhold til disse
  • Supportere vores teknikere med spørgsmål til udfyldelse af timesedler
  • Forstå teknikernes arbejdsopgaver og evne at gennemgå timesedler i henhold til den udførte kundeopgave
  • Processere indkomne timesedler fra teknikere således at de gennemgås og godkendes rettidigt
  • Supportere vores teknikere i marken med spørgsmål relateret til timesedler
  • Være bindeled mellem øvrige medarbejdere I BackOffice funktionen og teknikerne i marken.

Hvem vi leder efter: 

  • Gerne kendskab til “køle-markedet” eller teknisk servicevirksomhed
  • Kendskab til Salesforce og ServiceMax systemet, eller et lignende servicestyringssystem vil være en fordel
  • Gode IT-egenskaber og forståelse
  • Kunne lide at arbejde metodisk og med en høj grad af sans for detaljen
  • Gode kommunikative egenskaber, både mundtligt og skriftligt – samt gerne på dansk og engelsk.
  • Velorganiseret og med evne til at holde det store overblik i en til tider hektisk hverdag med stramme deadlines
  • Serviceminded og godt humør – også når det går stærkt

Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling med stor personlig frihed og professionelt ansvar i en virksomhed med en historie, der begyndte for mere end 125 år siden. Som medarbejder hos Johnson Controls bliver du en del af en engageret og kompetent virksomhed præget af kundefokus, passion for at vinde, sammenhold og et miljø, der tilbyder udfordringer.

Lyder dette som dig? Så send os din ansøgning via vores hjemmeside, da vi behandler ansøgningerne løbende og besætter stillingen, når vi har identificeret den rette kandidat. Tiltrædelse sker efter aftale.

For yderligere information, er du velkommen til at kontakte: Branch Manager – Søren Aagaard Larsen tlf. +45 2249 7885.

Gem job

Johnson Controls
Publiceret: 28. juni 2021

Arbejdssted

Horsens eller Hornslet