Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

Field Sales Manager med KAM-ansvar

Vil du bruge dine kommercielle og analytiske evner inden for salg og forhandling hos en af Europas største leverandører af selvklæbende produkter? Og er du klar til at tage ansvar for vores KAM-kunder og en salgskonsulent?

”Du kommer til at sælge nogle af branchens bedste produkter. Og så bliver du en del af en virksomhed med en helt særlig fællesskabsfølelse. Her betyder det nemlig meget for os, at det ikke kun er os, der vælger dig, men at du også vælger os,” fortæller Head of Sales Nordic & UK, Stephan Leisby Antonsen.

Få den bedste start

Du får en hverdag hos en international tyskejet virksomhed, hvor vi har styr på vores systemer og processer, mens vi arbejder ud fra et nordisk mindset og en nordisk kultur.

Du bliver sat grundigt ind i vores produkter, hvortil vi sørger for, at du får den nødvendige produkttræning, samt at du kommer rundt og møder hele vores stærke nordiske team, som en del af vores onboarding-program. Sådan mener vi, at du bliver bedst klædt på til dine nye, spændende udfordringer hos os.

Vær med til at forme fremtiden for tesa

Som field sales manager får du ansvar for 10-15 KAM-kunder inden for det professionelle segment primært i Danmark, og på sigt også i Sverige og Finland. Læs mere om vores produkter her.

Dine salgsaktiviteter bliver understøttet af et tæt samarbejde med salgsteamet og marketing samt support fra kundeservice, logistik og finance.

”Dit kommercielle arbejde med at drive og servicere din eksisterende kundeportefølje er vigtigt, samtidig med at du er med til at vinde nye kunder, som styrker vores succesfulde placering på markedet,” uddyber Stephan.

Du driver et partnerskab med kunderne og din salgskollega

Dit mål er at skabe stærke relationer med vores kunder og give dem den bedste support for at skabe win-win for begge parter. Du deltager i møder både online og fysisk med kædekontorer, hvortil du har 20-30 rejsedage om året i hele Norden.

Herudover har du det daglige ansvar for og et tæt samarbejde med vores udekørende salgskonsulent, der er placeret i Odense.

Dine opgaver inkluderer bl.a., at du:

  • har det fulde P&L-ansvar for dine kunder
  • udarbejder kundeplaner og forhandler kontrakter
  • implementerer nye koncepter og kampagner
  • står for at evaluere sortimentet løbende
  • supporterer kunderne ved produktspørgsmål
  • sikrer det gode samarbejde med og trivslen for din salgskollega og afholder årlig MU-samtale
  • holder en skarp struktur i dit salgsarbejde via vores CRM-system.

Et moderne arbejdsmiljø

Du får 30 gode og kompetente kolleger, som alle har hjertet med sig i det daglige – for vi tror på vores produkter og på hinanden.

Du får en varieret og spændende hverdag på vores flotte kontor i Allerød, hvor den gode stemning hersker. Og vores fritid og arbejdsliv skal selvfølgelig gå op i en højere enhed. Derfor går fleksibiliteten begge veje.

Desuden tilbyder vi en konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer samt firmabil og mulighed for hjemmearbejde efter aftale.

Stærk og struktureret relationsbygger

Du har flere års erfaring med salg og forhandling på højt niveau til konsumentmarkedet og distributører. Dit naturlige drive gør, at du indfrier dine målsætninger hos eksisterende kunder og skaber succes med etablering af nye.

Herudover kan du se dig selv i nedenstående punkter:

  • Du har gerne en kommerciel baggrund, fx som cand.merc. eller lignende.
  • Du har nogle års erfaring fra en lignende stilling – alternativt har du en marketingbaggrund fx som product manager og er klar til at gå salgsvejen.
  • Du er god til at skabe relationer på flere niveauer og har gerne kendskab til retail-branchen.
  • Du er vant til at udarbejde analyser og præsentationer, som du anvender i forhandlingssituationer.
  • Du har bopæl i Storkøbenhavn eller på Sjælland.
  • Du taler og skriver både dansk og engelsk, ligesom du har forståelse for de øvrige skandinaviske sprog – vores koncernsprog er engelsk.

Interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til rekrutteringsprocessen eller stillingen, kan du kontakte senior rekrutteringskonsulent Thomas D. Carlsson på 72 45 90 71.

Da en del af ansættelsesudvalget ikke taler dansk, beder vi dig sende dit CV og din ansøgning på engelsk.

Søg hurtigst muligt og senest den 29. september 2021 via nedenstående link. Vi indkalder løbende til samtaler. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på det helt rette salgstalent.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Om os

tesa er en af Europas største leverandører af selvklæbende produkter til såvel industri som detailhandel og har ca. 50 medarbejdere i Norden. tesa står for kvalitet, kompetence og innovative produkter. Vi indgår i Beiersdorf-koncernen, der har hovedsæde i Hamborg, har datterselskaber i over 50 lande og er repræsenteret i mere end 100 lande verden over. Se mere på www.tesa.dk og www.tesa.com.

Kontaktperson

Thomas D. Carlsson
Tlf.: +45 7245 9071
Mail: tdc@jobindex.dk

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos StepStone.

– Find din jobglæde
Gem job