Sales & System Supporter

Er du en ekstraordinær god Supporter med IT-kundskaber? Kan du lave magi med tal og Excel, og har du samtidig en administrativ stærk side – så er du måske den person, vi leder efter…

Primært ansvarsområde

Som Salgs & System Supporter bliver dine hovedansvarsområder at være key-user på vores salgssystem samt generel supportering af vores sælgere, som kører rundt og besøger butikkerne hver dag. Dette medfører en bred palette af opgaver lige fra teknisk forståelse af systemet, tests, oprettelse af tickets når der er systemfejl, dialog med eksterne support partnere såvel som træning af nye sælgere, udarbejdelse af statistikker, analysering af tal samt administrative opgaver. Du vil være medansvarlig for forskellige salgssystemer og skal være dygtig til Excel for at vedligeholde forskellige excel-filer, der hjælper den danske salgsorganisation.

Nødvendig erfaring

  • Det er en fordel, hvis du har arbejdet i en lignende support rolle men det er ikke et krav
  • Hvis du har erfaring fra detailbranchen (gerne FMCG), så vil dette ligeså være en fordel
  • Du har IT-forståelse og expertise, har analytisk erfaring og er en rutineret MS Office-bruger - i særdeleshed Excel
  • Talforståelse er et krav, da en del af dit arbejde vil omhandle analyser og skabelse af rapporter
  • Vi arbejder med mange IT-systemer og projektarbejde omkring disse vil være en del af jobbet
  • Du er struktureret og god til at se muligheder for optimering
  • Du er selvstændig, engageret, fleksibel og forberedt på en ofte travl hverdag med mange bolde i luften
  • Du er samtidig en teamplayer med en naturlig interesse for at samarbejde - for kun som et team får vi succes
  • Du er interesseret i at have en bred kontaktflade i din arbejdsdag med møder, telefonopkald og sparring med kollegaer
  • Du er serviceminded af natur og kan lide administrative rutineopgaver såvel som ukendte udfordringer/problemer, der kan ændre hele din dag
  • En del af disse rutineopgaver vil bla. være at vedligeholde masterdata på butiksniveau i vores systemer
  • Du har en tålmodig karakter, for nogle dage ringer alle sælgere ind med problemer - og andre dage er der mange udfordringer med systemerne
  • Du er flydende i både dansk og engelsk (skrift og tale). En stor del af hverdagen vil være på dansk, men vores koncernsprog er engelsk

Mondelez Denmark tilbyder

For den rette person tilbyder vi en spændende karriere i en FMCG virksomhed, som er i konstant udvikling og forandring.

Vi holder til i Brøndby. Vi er stolte af vores kultur og har det altid sjovt på kontoret med de bedste kollegaer.

Tiltrædelse snarest muligt.

Vi ser frem til at høre fra dig!

The responsibilities of this position are performed within the framework of a regional business model that is defined and managed by Mondelez  Europe GmbH, Switzerland .

No Relocation support available

Business Unit Summary

At Mondelez Europe, we are proud, not only of the iconic brands we make, but also of the people who make them. Our delicious products are created in 52 plants across Europe by more than 28,000 passionate people. We are the top maker of chocolate and biscuits and a leading maker of gum and candy. We make sure our powerful global brands and local jewels like Cadbury, Milka and Alpen Gold chocolates, Oreo, belVita, LU and Tuc biscuits, and Stimorol and Dirol gums get safely into our customers hands—and mouths. Great people and great brands. That’s who we are. Join us on our journey to continue leading the future of snacking around the world by offering the right snack, for the right moment, made the right way.

Mondelez International is an equal opportunity employer and all qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation or preference, gender identity, national origin, disability status, protected veteran status, or any other characteristic protected by law.

Gem job

Mondelez
Publiceret: 24. september 2021

Arbejdssted

Brøndby