Finance Manager

Drømmer du om en nøglerolle med udviklingsmuligheder og faglige udfordringer i en international, markedsledende virksomhed? Og er du en fagligt stærk, finansiel og administrativ profil med erfaring fra en international organisation? Så er du den, vi søger.

Dit nye firma

Betech A/S er en danskbaseret virksomhed, 100% ejet af den svenske børsnoterede koncern Addtech AB. Betech har sit hovedkontor i Herlev udenfor København og sin produktion i Esbjerg med i alt 70 medarbejdere. Virksomheden har speciale i rådgivning, udvikling, produktion og salg af komponenter til industrien i Danmark og globalt. Betech omsætter for et trecifret millionbeløb.

Din nye rolle

I rollen som Finance & Administration Manager vil du få en central rolle og have stor indflydelse på forretningen, idet du får det overordnede regnskabs- og controlling-ansvar for virksomhedens økonomi. Ligeså er IT underlagt dit ansvarsområde såvel som HR- administration. Du vil komme til at agere tovholder på alle regnskabsmæssige aspekter på tværs af de enkelte enheder/lande[KFBA1] . Du vil få rig mulighed for at være med til at sætte dit præg på dagsordenen.

Din kontaktflade vil være bred både internt og eksternt, når du hjælper både interne interessenter med at drage nytte af de finansielle rapporteringer, ligesom du vil være i løbende dialog med eksterne parter, herunder f.eks . IT-serviceudbyder, myndigheder, m.v. Arbejdsopgaverne spænder bredt, og inkluderer blandt andet;

  • Gennemgang af regnskab inden rapportering
  • Måneds- og årsafslutning, rapportering, budgetlægning mv.
  • Administrative områder; kontrakter, pensionsordninger, forsikringer mv
  • HR, ansættelser og afskedigelser, herunder kontrakter, løn til funktionærer mv.
  • Sikring af drift af telefoni, IT-systemer, kontrakter, Pensionsordning mv.
  • Vedligeholde og udvikling af procedurer, herunder GDPR, SAP

Dine opgaver spænder bredt og du vil få ledelse af 2 medarbejdere; en dygtig og erfaren regnskabsmedarbejder, der håndterer det daglige regnskab samt en Office Manager, der ligeledes bistår med nogle økonomiopgaver.

Hvad du skal kunne for at opnå succes

Du er vant til at arbejde selvstændigt, struktureret og ansvarsfuldt, og du følger altid dine opgaver til dørs. Din arbejdsstil er præget af at arbejde dynamisk og effektivt uden at miste fokus på detaljen. Du er omstillingsparat og beslutningsdygtig og trives med ansvar. Derudover er du udadvendt og bidrager til det sociale miljø i virksomheden.

Du har ambitioner om at gøre en forskel og ser det som en naturlig del at tage ansvar og gå forrest. Du følger opgaverne til dørs til tiden og sørger for, at informationsflowet til dit bagland og eksterne kontakter fungerer. Og du hjælper gerne dine kollegaer undervejs.

Du bidrager med:

  • Gode samarbejdsevner
  • Solid regnskabserfaring og erfaring fra international produktionsvirksomhed. Motiveres af kompleksitetsreduktion
  • Erfaring med rapportering samt controlling samt præsentation for bestyrelse
  • Skal have erfaring med SAP og ideelt have haft ansvar for IT-området - udvikling af SAP vil være en kerneopgave
  • Et struktureret og analytisk overblik
  • Stærk formidler - både på skrift og i dialog
  • Brænder og har erfaring med controller og regnskabs opgaver
  • Erfaring med løn for funktionærer og indsigt i løn og overenskomster for timelønnede

Det Betech kan tilbyde

En spændende rolle i en international virksomhed specialiseret i produkter baseret på gummi og andre polymere materialer. F&A Manageren vil også integrere sig de forskellige enheder i Danmark, Norge og Kina.

Det du skal gøre nu

Hvis du er interesseret i denne rolle, skal du klikke på 'ansøg nu' for at videresende en opdateret kopi af dit CV.

Gem job

Hays Specialist Recruitment A/S søger på vegne af Betech A/S
Publiceret: 29. september 2021

Arbejdssted

Herlev