Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

Teamleder til kun­de­ser­vi­ce

Kunne du tænke dig at give vores kunder den bedst mulige hjælp, mens du leder et team af supportere? Kan du bruge din analytiske sans til at udvikle arbejdsgangene i teamet?

”Vi er en arbejdsplads med højt til loftet og frihed under ansvar. Her får du stor indflydelse på at udvikle både dine egne arbejdsopgaver og din afdeling,” siger Global Director of Service & Temporary Security Rune Jeff Frederiksen.

Bliv en del af vores humørfyldte supportafdeling

I landsbyen Stilling, mellem Solbjerg Sø og motorvejsafkørslen ved det sydlige Aarhus, ligger dit nye kontor. Her får du 20 nye kolleger, hvoraf 3 af dem er klar til at byde dig velkommen til dit team. Det er her vi hjælper kunderne, når de har spørgsmål om vores mekaniske, elektroniske eller mobile sikringsløsninger eller har behov for besøg af vores teknikere.

Hos KIBO Sikring får du et godt mix af kolleger med forskellige aldre, køn og personligheder. De fleste har dog det til fælles, at de har været hos os et godt stykke tid – vi oplever nemlig, at dine kolleger har lyst til at blive hængende og forblive en del af vores uformelle omgangstone og flade struktur.

Vi er samtidig en ambitiøs virksomhed, der vækster, og det kan på sigt betyde nye udviklingsmuligheder for dig alt efter dine evner og ambitioner.

Du yder support til både kunder og kolleger

Din primære opgave er kundesupport. Det bliver din opgave at hjælpe vores kunder med en række af forskellige henvendelser via telefon og mail. Det kan være alt fra spørgsmål om fakturaer til booking af teknikere.

Som teamleder analyserer du vores arbejdsmetoder. Det kan være, at vi skal skrue på vores ERP-systemer eller strukturere vores opgaver anderledes. Kort sagt så tænker du ofte: ”Hvordan kan vi gøre det bedre?”

Derudover bliver det dig, der:

  • opretter opgaver til teknikere i vores ERP-system
  • lægger vagtplan for teamet
  • rykker debitorer for manglende betaling
  • varetager mindre salgsorienterede opgaver.

Du er empatisk og besidder naturlig autoritet

Du er imødekommende og smilende både over telefon og mail – og så er du god til at bevare overblikket. Vores sikringsløsninger er essentielle for vores kunder, og derfor kan kunderne være pressede, når der er problemer med teknikken.

Du har flair for teknik uden at være ekspert, så du kan forstå kundernes henvendelser på et overordnet plan. Samtidig har du forståelse for IT, så du kan hjælpe dit team rent teknisk og se forbedringerne i vores systemer.

”Vi arbejder tillidsbaseret. Derfor regner vi med, at du er opmærksom og empatisk anlagt, og kan tage en snak med medarbejderne og forstå deres udfordringer, når de opstår,” siger Rune Jeff Frederiksen.

Vi forestiller os, at du har ledererfaring fra beslægtet support- eller servicefunktion. Det kan fx være som supervisor for kundeservicemedarbejdere, telemarketingmedarbejdere eller fra rejse- og hotelbranchen.

Interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte senior rekrutteringskonsulent hos Jobindex Jens Fog på 72 45 90 05.

Vi kalder til samtaler løbende, så send os din ansøgning og dit CV hurtigst muligt – hellere i dag end i morgen og senest den 24. januar 2022.

Tiltrædelse er snarest muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Om os

KIBO Sikring leverer 360 graders sikringsløsninger til virksomheder. Vi har certificerede specialister i mekanisk sikring, elektronisk overvågning og mobilsikring, som kan implementere og vedligeholde alt fra komplekse, integrerede sikkerhedssystemer til simple, enkeltstående løsninger. Læs mere her.

Kontaktperson

Jens Fog
Tlf.: +45 7245 9005
Mail: jfo@jobindex.dk

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos StepStone.

– Find din jobglæde
Gem job

Jobindex A/S søger for KIBO Sikring A/S
Publiceret: 11. januar 2022

Arbejdssted

Stilling