Byg­ge­fag­lig pro­jekt­le­der til ejen­dom­s­kon­cern med bæ­re­dyg­tigt fokus

Kan du få enderne til at mødes og byggeklodserne til at falde på plads, når vores bolig- og erhvervslejere skal have istandsat deres kommende drømmelokaler og -hjem? Så er det måske dig, der skal lede istandsættelsen og ombygningen af AKF’s eksisterende lejemål i samarbejde med dine kommende lejere, samarbejdspartnere og dygtige kolleger.

”Som projektleder kommer du til at stå i spidsen for renoveringsprojekter med stort fokus på bæredygtighed. Du bliver en del af en virksomhed i rivende udvikling og får en unik mulighed for at sætte dit eget præg på vores grønne dagsorden,” siger ejendomsdirektør Lars Gjørret.

Med samarbejde og bæredygtighed i centrum

Hos AKF står vi 70 kolleger klar til at byde dig velkommen. Vi er mange fagligheder samlet under samme tag, og vi arbejder alle med højt engagement og stor kærlighed til byggeriet og menneskene deri, samt om at udvikle og drive spændende boligprojekter og erhvervsejendomme. Vores ejendomsportefølje består af godt 60 ejendomme centreret omkring Storkøbenhavn fordelt på boliger, kontorer, butikker, hoteller og lagere, og flere ejendomme kommer løbende til.

Vi er nemlig en virksomhed i vækst. For 3 år siden var vi blot 40 medarbejdere, så man kan roligt sige, at der er fart på. Derfor har vi også stort fokus på fortsat at bevare vores flade struktur og sikre det gode samarbejde på kryds og tværs, da vi ved, at vi kun lykkes i fællesskab.

Ordentlighed er vores allervigtigste værdi, og vi gør meget ud af netop at agere ordentligt. Det gælder ikke kun overfor hinanden og vores samarbejdspartnere og lejere, men også i forhold til det omkringliggende samfund. Derfor prioriterer vi både at ryste vores kolleger sammen og at tænke bæredygtighed, socialt ansvar og fællesskab ind i vores ejendomme og hverdag. For eksempel tager vi snart på studietur til Zürich for at blive inspirererede af en by, der er langt fremme ift. bæredygtige løsninger i byggeriet.

Hvor ikke to dage er ens

Som projektleder får du ansvaret for en række spændende renoveringsprojekter, hvor du står for udbudsprocessen, byggestyring og koordinering af vores rådgivere. Det er både dig, der udfærdiger udbudsmaterialet og har det overordnede ansvar for moderniseringer og istandsættelser, når en ny lejer skal overtage et lejemål.

Derudover er det dig, der:

  • står for tilstandsvurdering af ejendomme
  • foretager bygningssyn i forbindelse med køb og salg
  • er i løbende dialog med eksisterende og kommende lejere
  • rådgiver kolleger i udlejningsafdelingen ifm. indretning i erhvervslejemål og giver teknisk rådgivning til driftsafdelingen
  • udarbejder vedligeholdelsesplaner i samarbejde med driftsteknikere og andre kolleger.

Byggeteknisk forståelse og en god kommunikatør

Udover din byggetekniske forståelse er det vigtigt for os, at du har gode kommunikative evner. Vores lejere har mange forskellige ønsker, og det er vores fornemmeste opgave at opfylde dem. Derfor skal du kunne tage dialogen med lejeren på en konstruktiv, imødekommende og ordentlig måde.

Et blik for bæredygtige løsninger og en kommerciel forståelse giver dig også en fordel, når du leder istandsættelser og udbudsprocesser. Samtidig forventer vi, at du er god til selv at tage initiativ og tænke proaktivt.

Derudover regner vi med, at du har:

  • en relevant uddannelse som bygningskonstruktør, bygningsingeniør, arkitekt eller lignende
  • kørekort B.

Interesseret?

Så send os din ansøgning og dit CV på job@akf-holding.dk hurtigst muligt. Vi holder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

Har du spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte ejendomsdirektør Lars Gjørret, på telefon: 61 22 59 06.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Om os
AKF er et ejendoms-, projektudviklings- og investeringsselskab, der udvikler og driver erhvervs- og boligejendomme samt investerer i danske service- og produktionsvirksomheder. Læs mere om os her.

Gem job

AKF Holding A/S
Publiceret: 10. februar 2022

Arbejdssted

København