Ud­vik­lings­kon­su­lent/Pro­jekt­ko­or­di­na­tor

AAB Vejle – Vejles største boligforening – søger en dynamisk, knivskarp og selvkørende udviklingskonsulent med akademisk baggrund. Som udviklingskonsulent i AAB Vejle vil du komme til at fungere som sparringspartner for administrationschefen og den øvrige ledergruppe med arbejdsopgaver i et krydsfelt mellem styring, udvikling og koordinering.

Kan du styre tværgående processer, og trives du i et dynamisk miljø, hvor du bl.a. vil få ansvaret for udarbejdelse af beslutningsoplæg i tæt dialog med ledelsen? Så er du måske vores nye kollega.

Ansvarsområde

Du vil få mange forskelligartede opgaver og ansvar for at koordinere et velfungerende arbejdsflow på tværs af såvel administrationen, ejendomsfunktionærer samt beboerdemokrati.

Stillingen er nyoprettet, og du vil få en selvstændig rolle i forhold til at drive og forankre en bred vifte af styrings- og udviklingsopgaver fra start til slut. Dine opgaver vil kræve løbende og tæt dialog med ledergruppen og kolleger i forskellige afdelinger. Du vil derfor ret hurtigt få et bredt netværk i boligforeningen og indsigt i mange forskellige fagområder.

Dine opgaver vil bl.a. være

  • Planlægning af strategisk skifte til mere digitalisering og mindre papir med fokus på effektiv drift og god beboerservice.
  • IT-sikkerhed, IT-struktur samt kortlægning af IT-programmer og deres indbyrdes funktion og samspil med henblik på optimering af udnyttelsesgraden og evt. behov for ændringer.
  • Gennemgang og modernisering af husets forretningsgange i samarbejde med interessenter.
  • Indsamling og strukturering af baggrundsdata, tal og analyser til ledelsen.
  • Opbygning af ny filstruktur og datahåndteringspolitik samt klargøring til implementering af Microsoft 365.

Vi forventer, at du

  • Er en erfaren projektkoordinator, som er stærk på styring af processer fra start til slut, og som evner at få komplicerede ting til at fremstå simple.
  • Har generel god forståelse og interesse for IT-systemer, IT-sikkerhed, IT-struktur samt digitaliseringsprocesser, herunder reduktion af fysisk materiale. Kender du allerede EG-Bolig og måske Eseebase, er det en fordel, men ikke et krav.
  • Har en uddannelsesmæssig baggrund, der gør dig i stand til at tænke ”rundt om programmerne” og styre processerne.
  • Er en positiv, udadvendt og samlende person, der ikke er bange for selv at tage fat og bidrage til fælles mål og fremdrift.
  • Har økonomisk indsigt og god forretningsforståelse.
  • Er velformuleret i skrift og tale og har det godt med at skulle dokumentere processer og udfærdige oplæg til ledelsen.
  • Ser både små og store opgaver som vigtige.
  • Er struktureret og omhyggelig med det store overblik, men samtidig evner at gå i detaljen, når det er påkrævet.
  • Har analytisk sans, er stærk på datafangst og bearbejdning med styr på GDPR.
  • Er dygtig og hurtig til at sætte dig ind i nye systemer og trives med at løse udfordringer.
  • Trives i en organisation, hvor ikke to dage er ens og formår at holde mange bolde i luften på samme tid.
  • Som person er robust og handlekraftig, med et fremadrettet fokus, men med respekt for nutiden.
  • Er garant for kvalitet i opgaveløsningen og overholdelse af deadlines.
  • Kan skabe resultater i en god proces med kolleger og interessenter (fx beboerdemokrater), men også trives med at arbejde selvstændigt, når situationen kræver det.

Vi tilbyder

  • Et tværfagligt arbejdsfællesskab med fagligt dygtige kolleger, der alle bidrager til et godt arbejdsmiljø og en åben kultur.
  • En unik mulighed for at gøre en forskel i en af trekantområdets største boligforeninger og blive en del af et hold, hvor mennesket skal tænkes ind i fremtidens løsninger.

Du kommer til at referere direkte til administrationschefen i AAB Vejle og får arbejdssted i Mindegade 17A, 7100 Vejle.

Løn og ansættelsesvilkår forhandles på baggrund af kvalifikationer. Stillingen er på fuld tid med opstart hurtigst muligt. Vi venter dog gerne på den rigtige kandidat.

Ansøgning

Kortfattet ansøgning og CV sendes via e-mail til fne@aabvejle.dk senest den 14. februar 2022. Første samtaler forventes afholdt i marts måned 2022.

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte administrationschef, Frank Neergaard på tlf. 7582 7700.


AAB Vejle er Vejles største boligforening med mere end 4.300 lejeboliger, 75 ansatte og en spændende historie, der går helt tilbage til 1932.

I AAB Vejle, som mange andre steder i branchen, arbejder vi på at effektivisere vores drift med samtidigt fokus på bedre beboerservice og øget arbejdsglæde. En vigtig drivkraft i denne proces er vores nysgerrighed og vilje til at prøve nye ting uden at være bange for at skulle ændre undervejs.

Mennesker gør hele forskellen. Derfor anerkender vi vores medarbejdere som den vigtigste ressource til at fortsætte boligforeningens succes. Vi arbejder hver dag på at tiltrække, lede og fastholde de rette medarbejdere.

Gem job

AAB Vejle
Publiceret: 21. januar 2022

Arbejdssted

Vejle