Service Supporter – Johnson Controls (Roskilde)

Har du gode IT-kundskaber og måske erfaring fra en virksomhed der arbejder med teknisk service og vedligehold? Har du lyst til at være en del af et serviceteam der supporterer vore kørende teknikere. Så læs videre og se hvad Johnson Control kan tilbyde dig! 

Hvad vil du lave 

Johnson Controls Køleteknik (Service light) søger lige nu en Service Supporter til at indgå i vores BackOffice team, der supporter vore kunder og kørende teknikere på Sjælland. Arbejdsstedet vil være på vores kontor i Roskilde. 

Som Service Supporter vil du indgå i et tæt samarbejde med vores Teamleder med at supportere vores serviceforretning. Du vil være med til at udvikle vores samlede serviceforretning inden for frost og køl, gennem din support af vores kørende teknikere.   

Din primære arbejdsopgave vil være fakturering af vores arbejde og vores teknikeres servicetid hos kunden. Der er her tale om teknikernes timesedler der løbende modtages fra vores stab af timelønnede teknikere, der dagligt arbejder ude hos vores kunder på hele Sjælland.  

Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling med stor personlig frihed og professionelt ansvar i en virksomhed med en historie, der begyndte for mere end 125 år siden. Som en del af Johnson Controls bliver du en del af en engageret og kompetent virksomhed præget af kundefokus, passion for viden, sammenhold og et miljø der tilbyder udfordringer.  

Hvordan vil du gøre det: 

  • Behandle og lave fakturering af serviceydelser  
  • Lave opdateringer i vores ERP-system - ServiceMAX 
  • Processere indkomne timesedler fra teknikere således at de gennemgås og godkendes rettidigt 
  • Supportere vores teknikere med spørgsmål til udfyldelse af timesedler 
  • Assistere teknikerne i timesedler i henhold til den udførte kundeopgave 
  • Være bindeled mellem øvrige medarbejdere I BackOffice funktionen og teknikerne i marken 
  • Assistere og hjælpe Teamlederne med opkald og henvendelser fra kunder 

Hvem vi leder efter: 

For at være succesfuld I arbejdet som service supporter for vores serviceafdelinger kræves et højt niveau af engagement og grundighed samt indblik i faktureringsprincipper, arbejdsopgaver i marken og godt systemkendskab.  

  • Du kan lide at arbejde metodisk og har en høj grad af sans for detaljen 
  • Velorganiseret og med evne til at holde det store overblik i en hverdag med stramme deadlines 
  • Serviceminded og god til kundekontakt 
  • Du har kendskab til “køle-markedet” eller teknisk servicevirksomhed 
  • Kendskab til Salesforce og ServiceMax systemet vil være en fordel men ikke et krav 
  • Gode IT-kundskaber og forståelse 
  • Gode kommunikative egenskaber, både mundtligt og skriftligt – samt gerne på dansk og engelsk. 

Ansøgning:  

Lyder dette som dig? Så send os din ansøgning via vores hjemmeside, da vi behandler ansøgningerne løbende og besætter stillingen, når vi har identificeret den rette kandidat. Tiltrædelse sker efter aftale. 

Annoncen vil blive fjernet når vi har fundet den rette kandidat til stillingen.  

For yderligere information, er du velkommen til at kontakte: Branch Manager – Søren Aagaard Larsen tlf. +45 22497885. 

Gem job

Johnson Controls
Publiceret: 1. september 2022

Arbejdssted

Roskilde