Ren­gø­rings- og Ser­vi­ce­le­der

Er du Sherlock Holmes, når det kommer til at spotte støv og detaljer? Og kan du desuden formå at skabe processer & struktur, som sikrer en høj kvalitet i DanCenters rengøringsopgaver? Så er det dig, vi skal have med ombord på vores spændende udviklingsrejse, hvor vi skal styrke vores landsdækkende rengøringsfunktion.

I DanCenter arbejder vi både med eget servicepersonale og aftaler med leverandører (som stiller personale til rådighed for rengøringsopgaverne). Begge parter skal udføre rengøring efter vores anvisninger og krav, hvilket du som Rengørings- og Serviceleder har det overordnede ansvar for at sikre – gennem dialog, oplæring og evaluering af personalet og opgaverne. Vi har flere højsæsoner om året og meget personale på vores i alt 35 lokalkontorer, hvilket kræver en stor grad af strømlinede processer.

Kort sagt så er din opgave i fællesskab med teamet at sikre, at vores mange gæster kan starte deres ferie i et rent hus – hver gang!

Vi søger to personer, der kan varetage opgaven for hhv. Jylland eller Sjælland/Øerne – skriv i ansøgningen, hvor i landet du søger stillingen. Du vil arbejde tæt sammen med et mindre team bestående af en anden Rengørings- og Serviceleder og vores Training Specialist.

Hvordan får du størst succes i rollen? - Herunder daglige opgaver og fokusområder:

  • Kvalitetsløft af rengørings- og serviceopgaver på vores forskellige lokalkontorer i samarbejde med den lokale leder
  • Analysere NPS-scorer og KPI’er og skabe forbedrede resultater
  • Afholde kurser i rengøring og anvendelse af rengøringsmidler
  • Sikre, at aftalte kvalitetsmål opfyldes vha. opfølgning og evaluering
  • Landsdækkende stikprøvetagning og løbende evalueringsmøder med leverandører
  • Kontraktforhandlinger og indgåelse af rengøringsaftaler med leverandører

I rollen som Rengørings- og Serviceleder skal du kunne skabe overblik og samtidig trives i den puls og dynamik, som kendetegner hverdagen i servicebranchen. Du skal selvstændigt kunne planlægge, prioritere og strukturere dine daglige arbejdsopgaver, herunder dine hyppige besøg på lokalkontorerne, samtidig med at du inddrager og motiverer medarbejderne lokalt.

Din profil:

  • Erfaring med driftsafvikling, herunder planlægning, arbejdskoordinering og ressourcestyring af mindre personalegrupper
  • Erfaring med kvalitetsopfølgning
  • Erfaring med professionel rengøring er en fordel
  • Kørekort til personbil
  • Sprogligt behersker du dansk såvel som engelsk i skrift og tale – og finder det interessant at samarbejde på tværs af forskellige nationaliteter
  • Er tryg ved programmer/apps på mobil, computer og diverse IT-systemer, som bliver en del af dine daglige værktøjer
  • Du er udadvendt og resultatorienteret samt helhedstænkende og handlekraftig
  • Du har en struktureret indgangsvinkel til opgaveløsning

Du vil referere til vores Service- og Driftschef Kaye Rosengaard.

Arbejdssted: DanCenters lokale kontorer i hhv. Jylland eller Sjælland/Øerne (henhørende dit ansvarsområde) med ca. en ugentlig hjemmearbejdsdag. Du vil få firmabil stillet til rådighed.

37 timer ugentligt – weekendarbejde kan periodevis forekomme, da de fleste af vores rengøringsopgaver foregår lørdag/søndag.

Tiltrædelse: Hurtigst muligt, men vi venter naturligvis på den rette kandidat. Vi behandler ansøgninger løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte: Annika Stenström, mail: annika.stenstrom@dancenter.com / tlf.: 9133 9077.


Om virksomheden

DanCenter har hovedkontor i København, men er lokalrepræsenteret i mange danske feriebyer. DanCenter har tre brands; DanCenter & Danland samt Admiral Strand. DanCenter & Admiral Strand er udlejning af sommerhuse i hovedsageligt Danmark, men også i Norge, Sverige og Tyskland. Danland er udlejning af ferielejligheder i feriecentre rundt omkring i Danmark.

DanCenter er en af de største formidlere af ferieboliger i Danmark og har aftaler med mange tusinde ferieboligejere – i alt ca. 10.000. Det kræver et anseeligt og stærkt hold. Et hold med kompetence, gode samarbejdsevner og forståelse for professionel varetagelse af udlejningen af ferieboliger.

DanCenter er ejet af OYO – OYO Vacation Homes.

I alt beskæftiger vi gennemsnitligt ca. 250 medarbejdere i Danmark – heraf ca. 160 funktionærer. I højsæsonen er vi +500 kolleger til at sørge for vores gæster. Du kan læse mere på vores hjemmeside: dancenter.dk.


Jobbet søges via QuickApply.

Gem job

DanCenter
Publiceret: 28. november 2022

Arbejdssted

Jylland eller Sjælland/Øerne