Pro­jekt­le­der

Alle projektledere er ansigtet udadtil i forhold til kunderne. Relationerne bygger på tillid og gensidig respekt, og faglig stolthed og fleksibilitet skinner altid igennem i udførelsen af arbejdet. Projektlederne har ligeledes tæt samarbejde med virksomhedens afdelingsleder i forhold til at lede de trofaste medarbejdere rundt omkring på pladserne.

Om jobbet

Du vil med reference til den projektansvarlige og i samarbejde med de andre dygtige og engagerede medarbejdere få ansvaret for koordinering og projektstyring på større projekter.

Arbejdsopgaver omfatter blandt andet:

  • Styring af projekterne i samarbejde med det øvrige team.
  • Økonomi- og tidsplansstyring, indkøb og koordinering af leverandører.
  • Deltagelse på bygge- og sikkerhedsmøder.
  • Løbende kontakt med myndigheder, entreprenører og leverandører.

Om dig

Som vores nye medarbejder bidrager du til at give vores kunder den bedste serviceoplevelse fra start til slut. Du brænder for at yde en god service over for vores kunder, som du også evner at opbygge en god relation til, samtidig med at du hjælper dem med at få løst deres opgaver. Du trives i en uformel organisation, hvor både aktivitetsniveauet og humøret er højt. Du er ansvarsbevidst og pligtopfyldende, og både kunder og kolleger kan mærke, at du er serviceminded og imødekommende.

Din profil

  • Som person er du serviceminded og selvstændig.
  • Du er omhyggelig, arbejder struktureret og trives med mange bolde i luften, når opgaver skal løses hurtigst muligt.
  • Du brænder for at yde en god service over for vores kunder, som du evner at opbygge en god relation til.
  • Besidder gode IT-egenskaber og har flair for at lære nye systemer og programmer at kende.
  • Du har kørekort min. kat. B.

Dine primære arbejdsopgaver bliver

  • Kontakt med vores kunder vedr. serviceopgaver og opfølgning på igangværende opgaver samt telefonbetjening.
  • Koordinering af projekter med vores montører, i samarbejde med vores servicechef.
  • Udarbejdelse af diverse skabeloner til brug i dagligdagen samt diverse ad hoc-opgaver.
  • Du har flair for IT-systemer og behersker Office-pakken på brugerniveau.
  • Udarbejdelse og optimering af processer i projektstyringen.
  • Daglig koordinering af ressourcer på projekterne.
  • Koordinering af service- og vedligeholdelsesopgaver i samarbejde med afdelingslederne.

Vi tilbyder

Vi tilbyder et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet, en sjov, men respektfuld omgangstone og et godt samarbejde på tværs af organisationen. Et stort selvstændigt ansvar, gode kollegaer med forskellige, men stærke faglige kompetencer.

  • En varieret hverdag med en central position i vores serviceafdeling.
  • Dedikerede kollegaer, der sætter en ære i at indfri kundernes forventninger.
  • En virksomhed i vækst og med et stærkt brand.

Løn & ansættelsesforhold

Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Arbejdsstedet er Stubbekøbing, og vi tilbyder løn, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden kan være forskudt.

Er du interesseret?

Send din ansøgning via "Ansøg" nedenfor.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Rene Gemmer Gasberg Hansen på tlf. 4251 5637 .

Andet: Vi indkalder til samtaler løbende. Ansættelse: Hurtigst muligt.

Jobbet søges via QuickApply.

Gem job

GN Højtryk A/S
Publiceret: 3. januar 2023

Arbejdssted

Stubbekøbing