CFO søges

Campen Auktioner A/S søger erfaren CFO

Om os

Campen Auktioner A/S er på en spændende vækstrejse med en ambitiøs vækststrategi, og i den forbindelse søger vi en CFO til vores auktionshus i Randers. Du kommer ind i en virksomhed med ca. 40 dedikerede medarbejdere, der arbejder tæt sammen for at indfri vores vækstdrømme.

Campen Auktioner A/S er en af Danmarks mest alsidige og succesrige auktionsvirksomheder, som blev etableret i 2010 af Finn Campen. Vi påtager os alle former for auktioner med en seriøs tilgang til opgaven - uanset omfanget. Vores vision er enkel: vi vil være de bedste til at afholde auktioner.

Hos os er der ikke langt fra idé til handling, og der er store muligheder for både personlig og faglig udvikling. Som medarbejder kan du forvente et arbejdsmiljø med humor og uformel omgangstone, og hvor virksomhedens fokus er på trivsel og arbejdsmiljø gennem respekt, åbenhed og professionalisme.

Sammen med CEO står du i spidsen for den strategiske transformation og udvikling af Campen Auktioner A/S. Som CFO bliver du ansvarlig for økonomi- og IT-afdelingen og for en optimal økonomistyring. Du får domicil i Randers.

Du kan se mere om Campen Auktioner A/S på www.campenauktioner.dk.

Om jobbet

  • Du er en del af direktionen (sammen med CEO) og deltager i bestyrelsesmøderne.
  • I dagligdagen refererer du til CEO, og i din rolle som direktionsmedlem refererer du til bestyrelsen.
  • Ansvarlig for økonomiafdelingen via faglig ledelse og supervision og dermed det overordnede ansvar for- og ledelse af økonomifunktionen.
  • Ansvarlig for IT-afdelingen og de eksterne IT-Partnere
  • Udfører ledelsesarbejdet vha. faglig ledelse, motivation og supervision, herunder sparring og kompetenceudvikling.
  • Sikre effektive processer i økonomi- & IT-organisationen.
  • Strategiudvikle i samarbejde med bestyrelse og CEO.
  • Rapportering og udvikling af nøgletal, scenarier m.v. til bestyrelse, CEO, banker, revisor m.fl.
  • Løbende tilvejebringe risikoanalyser og udarbejdelse af ad hoc-analyser/præsentationer til CEO og bestyrelsen.
  • Videreudvikling af vores controlling, herunder likviditets-, debitor- og kreditorkontrol, kontrol af balancetal, bogføringskontrol, momsafstemning og momsafregning samt varians-analyse af månedsresultatet.
  • Det overordnede ansvar for måneds-, kvartals- og årsrapportering.
  • Udarbejdelse af budgetter og prognoser samt opfølgning.
  • Likviditetsstyring og styring af arbejdskapital.
  • Aktiv involvering i indkøb og indkøbsprocesser i samarbejde med CEO.
  • Sammen med CEO sikre, at bestyrelsens beslutninger i forhold til direktionen implementeres.
  • Sammen med CEO sikre, at strategien gennemføres og implementeres.

Om dig

Du har CFO- og ledererfaring. Du er empatisk. Du har en analytisk tilgang, og du er i stand til at se på økonomien ud fra et her og nu-billede såvel som det mere langsigtede, kommercielle, forretningsorienterede og strategiske perspektiv. Du er god til at kommunikere og er en teamplayer med humor og godt humør. Du kan klare en varierende hverdag, og du har en vis gennemslagskraft samt høj integritet. Du har fokus på mennesker og ledelse af mennesker. Du kan forstå mekanismerne i en forretning, og ikke mindst har du fokus på kunder og lyst til at møde kunder. Du har erfaring med forberedelse til og deltagelse i bestyrelsesmøder.

Du har derudover:

  • En relevant uddannelse på kandidatniveau (cand.merc., cand.oecon. eller lignende).
  • Erfaring som CFO i mellemstor virksomhed.
  • Praktisk erfaring med økonomistyring og rapportering, herunder basisviden vedrørende de finansielle discipliner.
  • Erfaring med digitalisering og automatisering af processer.
  • God til at kommunikere.

Vi tilbyder

  • Løn efter kvalifikationer.
  • Stilling i en virksomhed med et stærkt sammenhold på tværs af alle afdelinger.
  • Mulighed for at udvikle arbejdsgangene, i takt med at virksomheden udvikler sig.
  • Grundig introduktion til dit nye job.
  • Sundhedsforsikring samt pension.
  • Gode og hjælpsomme kollegaer, som altid er klar til at give en hjælpende hånd.
  • En arbejdsplads med højt til loftet, hvor tillid, fleksibilitet og ikke mindst god atmosfære går hånd i hånd.

Ansøg

Send dit CV samt supplerende ansøgning via "Ansøg"-knappen nederst. Business Help Team håndterer rekrutteringsprocessen.

Har du spørgsmål stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Kim Tange på 28 590 598.

Ansøgningsfrist: 12. februar 2023.

Første samtale: 16. februar 2023

Går du videre til anden samtale gennemføres der en personprofil.

Anden samtale: 21. februar 2023.

Som en del af ansættelsesforløbet deltager CEO og bestyrelsesformanden.

Vi ønsker tiltrædelse snarest muligt, men venter gerne på den rigtige kandidat.

Vi ser frem til at høre fra dig!


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.

Gem job