”Hands-on” regn­skabs­chef

FULLHOUSE A/S søger en erfaren regnskabschef, der kan varetage ansvaret for en regnskabsafdeling med tilknyttet tre dygtige medarbejdere og opgaver i en økonomiafdeling, lige fra bogføring til revisor i tæt samarbejde med direktøren.

FULLHOUSE A/S har i mere end 39 år været en af Danmarks førende totalleverandører af fødevarer til restaurationsbranchen og storkøkkener.

FULLHOUSE A/S består af en Cash & Carry-butik og distributionsafdeling. Vi har adresse i Hvidovre og beskæftiger ca. 70 multikulturelle medarbejdere.

Kvalifikationer:

Vi forestiller os, at du kommer fra en stilling med lignende ansvarsområder, og at du derfor har flere års dokumenteret erfaring inden for økonomiområdet.

  • Du har en stærk regnskabsforståelse og kan gennemskue de fleste regnskabsmæssige problemstillinger.
  • Du har IT-forståelse, herunder Office-pakken samt XAL-C5

Primære ansvarsområder:

  • Udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsregnskab
  • Udarbejdelse af ugentlig omsætningsrapport
  • Udarbejdelse af og opfølgning på budget i samarbejde med direktion og afdelingsledere
  • Månedsafslutning, kvartals – årsstatistikker og nøgletalsanalyser
  • Klargøring til revision
  • Ledelse af regnskabsafdelingen
  • Kontakt til revision, offentlige instanser, forsikring, fagforening
  • Ansvarlig for 2 holdingselskaber
  • Afskrivninger, vedligeholdelse af anlægskartotek
  • Opfølgning og sikring af, at GDPR-regler overholdes
  • Opfølgning og sikring af ny bogføringslov
  • Beskrivelse af IT-systemer

Arbejdsopgaver i samarbejde med dit team:

  • Finansbogføring samt daglige afstemninger
  • Bankafstemning samt likviditetsstyring
  • Løn- og personaleadministration, ferieregnskab mv.
  • Lønafstemninger, indberetning af e-indkomst
  • Afstemning af moms, indberetning af skat og afgifter
  • Planlægning af lageroptælling til status ved årsafslutning
  • Indberetning af statistikker mv. til offentlige myndigheder. Optimering af processer i økonomiafdelingen, alle i afd. kan hinandens opgaver
  • Opfølgning af debitor, advokat og inkassosager
  • Ansvarlig for debitor kreditvurdering, kreditkontrol, kreditaftaler
  • Årsafslutning, udarbejdelse af materiale til revisor
  • Lbn. afstemning af lagerbeholdning
  • Herudover andre ad hoc-opgaver

Stillingsbeskrivelse:

I det daglige arbejder du tæt sammen med direktøren og får derfor også god mulighed for at blive involveret i mange andre opgaver.

Du fungerer i det daglige som direktørens nærmeste fortrolige og sparringspartner inden for dit kompetenceområde.

Det forventes, at du i samarbejde med dit team sikrer, at opgaverne bliver løst, ligesom det forventes, at du byder ind på diverse ad hoc-opgaver, som løbende opstår.

Personlige egenskaber:

Vi forestiller os en person, der kan trives i en organisation, hvor fællesskabet vægtes højt med respekt for hinandens forskelligheder.

Du er en serviceminded og hjælpsom teamplayer, der er glad og proaktiv. Derudover er du en omhyggelig og meget engageret person, der er ærekær med dit arbejde.

Du er meget selvstændig, når du arbejder og forstår selv at planlægge og prioritere dine arbejdsopgaver, men er samtidig også aktivt bidragende til, at dagligdagen fungerer for alle.

Uddannelser:

Vi forestiller os, at du har en stærk regnskabsforståelse, relevant uddannelse og kommer fra en stilling med lignende ansvarsområder, og at du derfor har flere års erfaring inden for økonomiområdet.

Erhvervserfaring:

Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du er vant til selvstændigt at have ansvaret for en regnskabsafdeling i en mellemstor virksomhed.

Sprogkundskaber/IT:

Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale, og du har flair for IT.

Løn:

Du vil få en god fast løn samt pensionsordning, der modsvarer dine kvalifikationer.

Du tilbydes:

En meget selvstændig stilling, hvor du får mulighed for at være med til at sætte dit præg på virksomhedens udvikling.

Arbejdssted:

Hvidovre.

Arbejdstid:

08.00 – 16.00.

Ansættelse:

Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.

Hvis ovenstående er lige noget for dig:

Send dit CV og anden relevant dokumentation til adm. direktør Nasip Gazier, ng@fullhouse.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

Gem job