Engageret afdelingsleder til DanCenters kontor i Ålbæk
Trives du i krydsfeltet mellem personaleledelse, salg og kundeservice? Så er du måske vores nye kollega.
Som afdelingsleder i DanCenter får du en varieret hverdag med mange opgaveskift og kontaktflader.
Bliv en del af en af Danmarks største formidlere af ferieboliger
Til vores kontor i Ålbæk søger vi en afdelingsleder, der vil tage ansvar for at sikre den fortsatte succes i området. Branchen er spændende og udfordrende med varierede praktiske og menneskelige opgaver.
Vi er en dynamisk og til tider hektisk virksomhed, hvor branchens sæsonudsving giver varierende arbejdstider med mest arbejde i sommerhalvåret, som er vores højsæson. Vi har åbent alle lørdage året rundt og ligeledes på helligdage samt søndage i højsæsonen. Du skal derfor være indstillet på eller vant til, at du således har fri på andre tidspunkter. Du bliver leder af lokalt team, der arbejder rigtig godt sammen. Medarbejderne fortæller:
”Vi har høj faglighed, og vi vægter at have det sjovt sammen også. Vores dage er aldrig ens og vi sætter en ære i at være der for husejerne og gæsterne i husene.”
Vi klæder dig på til jobbet
Du får en grundig introduktion til DanCenter og sommerhusudlejningsbranchen, og du får opbakning og sparring fra hovedkontoret samt service- og driftschefen. Samtidig får du ansvar og frihed til at søsætte initiativer, der kan tiltrække nye ferieboligejere og optimere gæsteoplevelserne. Der er et betydeligt potentiale i markedet, så du får mulighed for at øge forretningen og dermed dit ansvar.
Jobbet
Som afdelingsleder har du ansvaret for kontoret og teamet i Ålbæk, herunder et mindre team i Sæby samt på Læsø, og du deltager selv aktivt i det daglige arbejde i Ålbæk og Sæby. Du får en afvekslende hverdag med ledelsesansvar og stor kontakt til både udlejere og gæster.
Som afdelingsleder falder dine arbejdsopgaver primært i tre kategorier:
- Du fastholder relationen til ejerne af ferieboligerne, via tæt dialog og løsninger af deres udfordringer, samtidig med, at du via opsøgende salgsindsats og netværk tiltrækker nye. Du står for forhandling med såvel eksisterende som nye udlejere. Det indebærer, at du er i tæt og løbende dialog med og rådgiver dem omkring den optimale udlejning.
- Du sørger for, at vores gæster får en god oplevelse ved at leje feriebolig gennem os. Det gør du bl.a. ved at tage ansvar for, at medarbejderne på kontoret og ”ude i marken” leverer en venlig og professionel kundeservice. Du bruger aktivt den feedback, som du får fra gæsterne.
- Du er daglig leder af lokalkontoret og har ansvar for planlægning af driften. Du ansætter personale til kontoret og til rengøring samt til pool- og serviceopgaver. Du udvikler dine medarbejdere og sørger for, at de trives. Du lægger vagtplaner, udfører budgetopfølgning og handlingsplaner for dit område.
Du er god til struktur og kender måske branchen
Vi søger dig, som er god til at opbygge relationer og skabe tillid. Du trives med at rådgive og stiller din viden til rådighed, så du kan hjælpe vores ferieboligejere med at træffe de bedste beslutninger om deres udlejning. Samtidig er du et ordensmenneske, der ser detaljerne og tager ansvar for, at ejerne og gæsterne altid får den bedste service.
Du har et skarpt øje for at skabe struktur og er vant til at arbejde med IT og Office-pakken. Du formulerer dig godt både skriftligt og mundtligt – også i håndteringen af internationale gæster. Branchekendskab er en fordel, men ikke et krav. Overblik, handlekraft og evnen til at prioritere er vigtige personlige kvalifikationer, da vi har særlig travlt i højsæsonen.
I DanCenter har vi en uformel omgangstone, og vi byder alle forslag og initiativer velkommen for at vi fortsat kan være en af Danmarks bedste og vigtigste formidlere af ferieboliger.
Har vi fanget din interesse?
Ved spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringsansvarlig: Annika Stenström på mail annika.stenstrom@dancenter.com eller telefon 91 33 90 77.
Stillingen søges via Jobindex, QuickApply-linket "Ansøg".
Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter gerne på den rigtige kandidat.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Om DanCenter A/S
DanCenter er en af Danmarks førende feriehusudlejere. Med mere end 65 års erfaring i at skabe kontakt mellem ferieboligejere og gæster sætter DanCenter en ære i at varetage udlejningen professionelt og med et højt serviceniveau, der sikrer mindeværdige ferieoplevelser.
DanCenter har hovedkontor i København og er lokalrepræsenteret i flere danske feriebyer samt i Norge, Sverige og Tyskland. DanCenter har fem brands: DanCenter, Danland, Admiral Strand, Bornholmske Feriehuse og Stugsommar.
I alt beskæftiger vi ca. 550 medarbejdere i Danmark. I højsæsonen er vi yderligere ca. 400 timelønnede kolleger til at sørge for vores gæster. DanCenter er en del af OYO Vacation Homes.
Se mere på www.dancenter.dk.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.