Customer Management Specialist
Hvorfor blive en del af os
Air Liquide står for en bæredygtig fremtid, og vi er forpligtet til at gå over til en ren og bæredygtig gasindustri, hvor vi opfinder og former fremtiden med højteknologi og nytænkende løsninger til industri og sundhed.
Vi tilbyder dig en stilling i en virksomhed, der forstår, at når du vokser, vokser vi. Vi tilbyder dig derfor gode karrieremuligheder i en international virksomhed beliggende i 75 lande, mens det at arbejde i et team af serviceminded folk, der går den ekstra mil for kunderne og deres kolleger med kvalitet og engagement er vores højeste prioritet.
Andre fordele, der er værd at nævne, er mulighed for hjemmearbejde, sikkerhedsbonus, frokost til en fornuftig pris, sundhedsforsikring og meget mere.
Vores forskelligheder er vores styrke
Hos Air Liquide er vi forpligtet til at opbygge en mangfoldig og rummelig arbejdsplads, der favner mangfoldigheden blandt vores medarbejdere, vores kunder, patienter, interessenter i samfundet og kulturer over hele verden.
Vi byder velkommen og behandler ansøgninger fra alle kvalificerede ansøgere, uanset deres baggrund. Vi er stærkt overbevist om, at en mangfoldig organisation åbner muligheder for, at folk kan udtrykke deres talent, både individuelt og kollektivt, og det er med til at udvikle vores evne til at innovere, fordi vi derved realiserer vores grundlæggende principper, arbejder for vores succes og samtidig skaber et engagerende miljø i en verden i forandring.
Er du et MATCH?
Din mission og hvordan du vil bidrage
Du bliver en del af et afslappet og erfarent team af hjælpsomme og positive kolleger og et spændende, udfordrende og afvekslende arbejde med en høj grad af selvstændighed.
I din rolle er du ansvarlig for at tage vare på vores kunder, modtagelse af ordrer, faktura, reklamationer og øvrige henvendelser. Som Customer Management Specialist har du daglig kontakt med vores kunder via telefon og e-mail. Du er bl.a. ansvarlig for oprettelse af kontrakter og at hjælpe kunder med oprettelse i vores kundeportal, hvilket betyder, at du har en meget god indsigt i kundernes behov og leverer en personlig service, der skaber stor kundetilfredshed.
Du vil arbejde tæt sammen med blandt andet vores teams indenfor salg, økonomi, logistik og Supply Chain, hvilket betyder, at du lærer flere dele af virksomheden at kende og koordinerer mellem forskellige afdelinger. Vi er et fleksibelt team, hvor alle kender alle opgaver, men der er muligheder for at have egne ansvarsområder, der udvikler sig afhængigt af interesser og viden. Her lægges især vægt på din evne til at fordybe dig i komplekse opgaver, samt at du er
opsøgende og nysgerrig på opgaverne.
Det essentielle for vores team er, at alle bliver hjulpet inden for gruppen, bidrager til at skabe trivsel og yder den bedst mulige service både eksternt og internt.
Hvem er du?
For at få succes i denne rolle mener vi, at du har erfaring med at arbejde med kundeservice og administration, hvor du har anvendt telefonen som dit daglige arbejdsredskab. Med din strukturerede måde at arbejde på og logiske tankegang løser du problemer effektivt for at give kunderne den bedste service.
For at trives i vores team er du en positiv kollega, der driver dine egne ansvarsområder og nyder at lære nyt, mens du er glad for at hjælpe, hvor det er nødvendigt og dele viden med dine kolleger.
Du har IT-evner på brugerniveau. Kendskab til især SAP, men også Salesforce.com og Google KITE er en fordel - men ikke et krav. Du taler og skriver flydende dansk og har kendskab til engelsk såvel i skrift som i tale.
Hvordan vil du BIDRAGE og VOKSE?
Holder du af at arbejde med kunden i fokus? Er du udadvendt, imødekommende og fagligt dygtig til både kundeservice og administrative opgaver?
Nu er vores team i Horsens på udkig efter en ny kollega til vores Customer Management Team!
Du bliver en del af et erfarent og dynamisk team, der alle gør det lille ekstra for kunden og hinanden. Den ene dag ligner ikke den anden, og du får chancen for at blive ansat i en af verdens førende virksomheder!
Øvrig information
Placeringen for denne stilling er i Horsens, og du vil rapportere til CMT Manager Maria Paulsen.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, bedes du kontakte Maria Paulsen på telefon +45 76 25 25 53.
Lyder det som din næste udfordring? Indsend da venligst din ansøgning senest d. 3. december.
Denne rekruttering håndteres af vores interne rekrutteringsteam. Vi undgår derfor kontakt fra rekrutterings- og konsulentbureauer. Tak!
