Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

Ser­vi­ce­chef – få frie rammer og mo­der­nisér vores processer

Er du klar til at få det bedste frem i dine kolleger og friheden til at tage ejerskab over serviceområdet? Og vil du være med til at optimere vores arbejdsgange, så de følger med vores flerårige vokseværk?

Du vil fungere som servicechef for Jylland og Fyn med udgangspunkt fra vores kontor i Egå, Det betyder bla. at du jævnligt skal besøge vores afdelinger i Odense, Vejen og Svenstrup.

Vores nye Servicechef skal være menneskekenderen, der sætter retningen for vores teamledere og serviceteknikere. Vi skal have en dygtig leder, som har en teoretisk baggrund inden for logistik sammenholdt med en flerårig erfaring med rute baseret planlægning." siger Adm. Direktør Kristian Linder

Velkommen til en af verdens største servicevirksomheder

Vores fundament hviler på to brands: Rentokil og Initial. Disse områder leverer løsninger indenfor henholdsvis skadedyrskontrol samt hygiejne- og måtteservice. Vi er knap 190 kolleger i Danmark, der er tilknyttet vores afdelinger i Egå, Odense og Glostrup, men koncernens hovedkontor ligger i London.

Du kan se mere om begge divisioner her.

En hverdag med logistik, ledelse og samarbejde på tværs

Du bliver daglig leder for vores 6 teamledere for Nord-, Midt- og Sydjylland samt Fyn.

Du vil bl.a.:

  • skulle udvikle og optimere vores eksisterende servicekoncept med henblik på at hæve kvaliteten og udnytte vores ressourcer bedre
  • udvikle samarbejdet teamlederne imellem, supportere dem i at bevare holdånden i deres teams samt dele best practice
  • have tæt samarbejder med salg, økonomi og vores engelske hovedkontor
  • have ansvaret for, at vi bliver ved med at professionalisere og udvikle vores processer, og at de bliver fulgt
  • være involveret i rekrutteringen af både teamledere og teknikere
  • have ansvaret for den månedlige afrapportering til vores hovedkontor
  • have ansvar for den samlede drift i vest, herunder lagerstyring
  • Blive en del af den øverste Ledelsesgruppe

Du får base på kontoret i Egå men kommer til at køre meget ud til dine teams samt at tage til lejlighedsvise møder på kontoret i Glostrup. Vi tilbyder firmabil på hvide plader.

Vi følger med tiden – med rod i sunde værdier

Vores virksomhed er båret frem af traditionelle værdier som flid og ordentlighed. Vi har høj medarbejdertilfredshed, og det er ikke unormalt, at folk fejrer 25-, 30- eller 40-års jubilæum hos os.

Men de gamle dyder og den høje anciennitet betyder dog ikke, at vi lever i fortiden. Vi går op i at følge med tiden og har bl.a. gode muligheder for hjemmearbejde. Det er vigtigt for os, at alle medarbejdere har fleksible forhold og en god work-life balance.

"Der er mange, der har fundet et helt særligt fællesskab her. Og heldigvis er vi gode til at indlemme nye kolleger i det – det oplevede jeg selv, da jeg startede i september 2023," Fortæller Camilla, HR Business Partner.

Leder og menneskekender med planlægningserfaring

Du har ikke noget imod at udfordre virksomheden og dine kolleger på den gode, inkluderende måde. Og med din empati og evne til at kommunikere bredt, ved du lige præcis, hvordan du skal gøre det

Vi forestiller os, at du:

  • har indgående erfaring med personaleledelse, minimum 3-5 år, og kan skabe gensidigt givende samarbejde med dine kolleger
  • har baggrund i HD logistik eller lignende
  • har arbejdet med rutebaseret service og planlægning
  • måske har brancheerfaring – men det er vigtigere, at du har arbejdet med planlægning og logistik
  • har sans for at forbedre processer
  • kan tale og skrive engelsk med HQ i London

Hvad kan vi tilbyde dig?

Udover spændende arbejdsopgaver, fleksibilitet og gode kollegaer tilbyder vi attraktive arbejdsfordele, herunder bonusordning, pensionsordning, sundhedsforsikring, firmabil, arbejdstelefon, frugtordning og massageordning. Alt sammen for at sikre en positiv og støttende arbejdsoplevelse for dig.

Klar til en lederrolle, hvor du er dømt til at vokse?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Sarah Baagø-Tantholdt på 7245 9658.

Send din ansøgning og dit CV allerede i dag via nedenstående link og senest den 23. februar 2024. Ansøgninger, der ikke er sendt via linket, kommer ikke i betragtning. Tiltrædelse er snarest mulig, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.

Kontaktperson

Marianne Lind
TLF: 3832 3039
Mail: mli@jobindex.dk

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos StepStone.

– Find din jobglæde
Gem job

Jobindex søger for Rentokil Initial A/S
Publiceret: 7. februar 2024

Arbejdssted

Egå