Drifts­le­der til Sil­ke­borgs mest at­trak­ti­ve bo­lig­om­rå­der

Til AAB Silkeborg søger vi lige nu en erfaren, tydelig og passioneret leder for vores grønne team. Du vil få ansvaret for drift og vedligehold af ca. 400.000 m2 udearealer, fordelt på p.t. 43 lokationer. Din primære opgave bliver at sikre en effektiv drift samt udvikling af 14 medarbejdere, hvor I sammen skal sikre, at vi overholder vores servicekontrakter i vores boligafdelinger.

Om jobbet

Som driftsleder hos AAB Silkeborg har du kontor på Arendalsvej, hvor du skal lede et team på 14 medarbejdere, inkl. 2 områdeansvarlige ledere. Medarbejderne er fordelt på 2 forskellige lokationer i Silkeborg.

Opgaverne som driftsleder er mange, men du skal især arbejde med:

  • At være “hands on” med hvad der sker i områderne
  • At allokere ressourcer til de daglige opgaver
  • At lede medarbejderne via god kommunikation, lytte, tale, observere
  • At sikre et godt og tæt samarbejde med afdelingsbestyrelserne om drift og vedligeholdelse i afdelingerne
  • At optimere og koordinere indkøb på tværs af boligafdelinger
  • Projektledelse af mindre renoveringsprojekter
  • At sikre en effektiv vinterbekæmpelse

Dine kvalifikationer

Vi forestiller os, at du har en ”grøn” baggrund som eks. gartner, suppleret med en lederuddannelse samt min. 5 års erfaring som leder. Du har erfaring fra en lignende stilling med personaleansvar, er selvkørende indenfor it og har lysten og interessen i at arbejde med data samt flair for regnskab og budget. Du har fokus på at sikre, at servicekontrakterne overholdes, og at opgaverne løses effektivt og korrekt.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • Er robust og tydelig i din ledelse
  • Har erfaring med ledelse af både medarbejdere og projekter
  • Kan håndtere en hverdag med mange bolde i luften
  • Har erfaring med drift og vedligeholdelse af udearealer iht. ”bogen - pleje af grønne områder”
  • Arbejder systematisk og resultatorienteret
  • Er udadvendt og har gode samarbejds- og kommunikationsevner både skriftlig og i tale

Vi tilbyder

  • En spændende og afvekslende stilling med ansvar og muligheder for indflydelse i en organisation med korte beslutningsveje
  • En arbejdsplads med en god omgangstone og mange gode kollegaer, der hver dag arbejder for at sikre nogle gode boliger og områder for vores beboere
  • Et udfordrende job, der veksler mellem stor menneskelig kontakt, praktisk opgaveløsning, og hvor du har mulighed for faglig og personlig udvikling
  • Et job med mulighed for efteruddannelse og udvikling af dig og din fremtid!
  • Flextid

Løn og ansættelse i henhold til overenskomsten mellem BL og Faglig Puls.

Jobbet kræver, at du har kørekort til bil, og at du selv stiller egen bil til rådighed i det daglige.

Har du spørgsmål, eller vil du høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte chef for driften Claus Hansen på tlf. 51 39 32 52.

Læs mere om AAB Silkeborg på www.aab-silkeborg.dk

Ansøgning

Er dette et job for dig, så send snarest en ansøgning og CV samt eventuelle referencer til job@aab-silkeborg.dk. Ansøgningen mærkes ”driftsleder”.

Vi forventer samtaler afholdt i uge 12 og 13. Der vil mellem samtale 1 og 2 blive lavet en personprofil, og i forbindelse med samtale 2 vil der være en case, der skal løses.

Vi ønsker jobbet besat senest 1. maj 2024.


AAB Silkeborg er en boligorganisation, der administrerer 40 afdelinger med i alt ca. 2.500 almene boliger i form af familieboliger, ældreboliger og ungdomsboliger i Silkeborg Kommune. AAB Silkeborgs ca. 40 medarbejdere arbejder sammen om at yde de knap 5.000 beboere en god administrationsservice ud fra et fælles værdigrundlag, der bygger på handlekraft, åbenhed, fællesskab og ansvarlighed. AAB er tilsluttet boligportalen BoligSilkeborg.dk, der administrerer den fælles venteliste for de tre største almene boligorganisationer i Silkeborg.

Gem job