Ad­mi­ni­stra­tions­chef til ud­dan­nel­ses­se­kre­ta­ri­at

Trives du med at jonglere mange opgaver samtidigt, og har du både øje for detaljerne og det store overblik? Transporterhvervets Uddannelser (TUR) søger en driftssikker og initiativrig administrationschef, som kan styrke vores administration, digitale infrastruktur og økonomi.

Om stillingen

Som administrationschef vil du få ansvaret for den daglige drift af TUR både administrativt og økonomisk. Derudover får du også ansvaret for vores Kommunikations- og Projektteam.

I stillingen kommer du til at arbejde tæt sammen med sekretariatschefen, som du også refererer til.

Opgaverne er

Dine opgaver kommer til at spænde bredt, og du forventes at være fleksibel og klar til at træde til, hvor der er behov. Dog vil dine primære arbejdsopgaver være:

  • Ansvar for sekretariatets økonomi, herunder budget, regnskab og daglig drift
  • Ansvar for sekretariats store og små projekter blandt andet ift. økonomi, administration, fondsansøgninger, afrapportering mv.
  • Understøttelse af vores sekretariatschef i foreningens arbejde med god organisationsledelse, sekretariatets HR-funktion og personalepolitik. Du vil herudover bistå bestyrelsesarbejdet, herunder udarbejdelse af indstillinger, udformning af dagsordener og udarbejdelse af referater m.m.

Dine kvalifikationer

Du ser det som en naturlig del af din rolle at lede og tage ansvar for at sikre, at vi når vores mål og opretholder en høj standard for arbejdsudførelse. Herudover lægger vi vægt på følgende:

  • Du er uddannet cand.polit., cand.merc.aud. eller jurist med særlig godt styr på økonomi.
  • Du har solid erfaring med økonomistyring, budgetter, regnskaber og arbejdsgange i forbindelse med dette arbejde.
  • Du har erfaring med opbygning af digital infrastruktur, compliance-styring m.m.
  • Du kan træffe selvstændige beslutninger og drive processer fremad.

Personligt

Vi forestiller os, at du er detaljeret, driftssikker og god til at afslutte dine opgaver og projekter. Herudover er det vigtigt, at du trives i et job, hvor opgaverne veksler imellem lavpraktiske og operationelle opgaver til langsigtede og strategiske drøftelser.

For at opnå succes i rollen er det vigtigt, at du er engageret, åben over for nye ideer og initiativer, samt at du er ambitiøs og sætter pris på et uhøjtideligt og positivt arbejdsmiljø, hvor fleksibilitet og samarbejde på tværs af opgaverne er i fokus.

Herudover er det en fordel, hvis du har et par års erfaring fra uddannelsesverdenen eller kendskab til det politiske område indenfor arbejdsmarkedets parter.

Om TUR

TUR er det faglige udvalg og efteruddannelsesudvalg inden for transporterhvervets uddannelser. Vi fastsætter mål og rammer for arbejdsmarkedsuddannelser og erhvervsuddannelser og udvikler fremtidssikrede uddannelser til transportbranchen.

Vi er en interesseorganisation, som ejes af arbejdsgiverforeninger og fagforbund inden for transportbranchen, der har til formål at varetage transporterhvervets uddannelsesmæssige interesse over for de offentlige uddannelsessystemer.

Har stillingen vakt din interesse?

Vi indkalder til samtale løbende. Send ansøgning og CV til TUR via "Ansøg"-knappen nedenfor hurtigst muligt og senest den 24. april 2024.

Mere information

Du er velkommen til at kontakte sekretariatschef Mogens Ellgaard-Cramer, hvis du har spørgsmål til stillingen på tlf. 8145 4519 eller via mail mc@tur.dk.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.

Gem job