Sund­heds­fag­lig Product Manager

Meta

Trives du med at arbejde sammen med dedikerede og erfarne kollegaer, der alle brænder for at udvikle og producere hjælpemidler til personer med funktionsnedsættelse?

Vil du være med til at udvikle og definere den næste generation af fremtidens løsninger indenfor hjælpemidler? Kan du omdanne sundhedsfagligviden og markedsbehov til produktidéer, og supportere salg i promoveringen af hjælpemidler på et globalt marked?

Kan du se dig selv som Product Manager, hvor du til stadighed arbejder med kunder, udviklingsafdeling, salg m.v og samtidig have fokus på en god støtte til kunder i hele verden samt støtte til andre interne afdelinger, så er det nu du har chancen for at gå efter en stilling i Patient Handling i Gedved ved Horsens.

Stilling

Som sundhedsfaglig Product Manager vil du i en nyoprettet stilling indgå i et robust team hos en førende virksomhed inden for medicinsk udstyr. Med reference til Senior Vice Præsident/Patient Handling og med opgaver ind i både udvikling og salg/marketing, vil du blive ansvarlig for styring af – og kendskab til alle områder af produktporteføljen.

I rollen som Product Manager, repræsenterer du grundlæggende produktets interesser hos og uden for Patient Handling. Det er en rolle hvor, hvor arbejdsopgaverne ofte har et klinisk præg og hvor det dybdegående produktkendskab hurtigt opbygges. Rollen forudsætter en solid arbejdsstruktur og at du ikke bliver slået ud af kortvarslede ad hoc-opgaver.

Det er en central rolle hvor du befinder dig i konstant kommunikation med samtlige afdelinger og hvor dokumentation forventes udarbejdet på engelsk. Derudover får du god mulighed for rejseaktivitet både i og udenfor Europa i forbindelse med besøg hos vores globale salgsselskaber, ca. 15-25 rejsedage årligt.

Dine opgaver imod udvikling vil bl.a. fokusere på:

  • Være brugerens stemme og bringe sundhedsfaglige argumenter ind i udviklingsprojekter.
  • Identificere globale trends, nye produktmuligheder og forbedringspotentialer på eksisterende produkter.
  • Udarbejde fulde kravsspecifikationer på baggrund af markeds-, produkt- og klinisk viden.
  • Vedligeholde business cases, igennem løbende dialog med de globale markeder, som fundament i udviklingsafdelingens kommende projekter.

Dine opgaver imod salg/marketing vil bl.a. fokusere på:

  • Planlægge og udføre produktlanceringer på et globalt marked.
  • Udarbejde bidrag til salgs- og marketingsmateriale, ofte med klinisk afsæt.
  • Facilitere og udføre produkttræning både lokalt og eksternt.
  • Lave undervisningsmateriale såvel som udforske nye metoder til formidling af produkt indhold.

Derudover vil du blandt andet skulle:

  • Arbejde indenfor virksomhedens Quality Management System, som et led i at være i medicinalindustrien.
  • Være udførende på nøgle opgaver knyttet til Medical Device Regulation (MDR) compliance, så som klinisk evaluering og post-marked surveillance.
  • Håndtere løbende ad hoc-opgaver på både klinisk og produktteknisk niveau.

Du får mulighed for at indgå i et team af kollegaer, hvor nøglen til succes i stillingen forudsætter en grundlæggende sundhedsfaglig viden eller interesse, en lyst til at blive teknisk involveret i produkterne, en glæde ved formidling og krydret med nogen forretnings- og salgsforståelse.

Som Product Manager hos Patient Handling er der stor fokus på både personlig og faglig udvikling af den enkelte medarbejder. Patient Handling er en moderne virksomhed som efterlever hvad der forventes indenfor personligt ansvar og handlefrihed i arbejdsforholdene. Organisationen er kendetegnet ved et åbent, direkte og uformelt miljø.

Ansøgning

Hvis du har behov for at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Mogens Bech, HR på tlf.: 30 16 61 12. Ansøgning + CV sendes via "Ansøg" på denne side.

Stillingen ønskes besat snarest, og der vil løbende blive kaldt ind til samtaler.

Vi glæder os til at høre fra dig.


Virksomhed

Patient Handling er en del af Etac Group, der udvikler, producerer og leverer et bredt sortiment inden for produktområderne hygiejne, manuelle kørestole, forflytning, pædiatri, formstøbte sæder samt småhjælpemidler. Alle er produkter, der hjælper børn, unge og ældre i deres hverdag, uanset funktionsnedsættelse.

Patient Handling udvikler, producerer og leverer forflytningshjælpemidler til hele verden. Alle vores produkter har en ting til fælles – de er de bedst i forhold til kvalitet, enkelhed, funktion, pålidelighed og design. Vores engagement til at yde den bedste support og kvalitet har positioneret Etac som et brand, der er på forkant med fremtiden.

Patient Handling er præget af en stærk kultur, stor social ansvarlighed, hensynsfuldhed og et tæt sammenhold med en uformel omgangstone.

Etac Group har en omsætning på ca. EUR 400 mil. og beskæftiger ca. 1500 talentfulde medarbejdere. Virksomheden er repræsenteret globalt med datterselskaber i både Danmark, Sverige, Norge, England, USA, Tyskland, Italien, Holland og Australien. Herudover leverer eksportafdelingen til store dele af verden.

Etac Group er ejet af en familiefond, hvor man tænker langsigtet og vil fortsætte med at investere i fremtiden og afsætte midler til forskning og udvikling samt etablering på nye markeder – læs om ejerne på www.nordstjernan.se/.

Du kan læse mere om virksomheden her: https://www.etac.com/about-us/about-etac/company/.

Gem job

Etac A/S

Arbejdssted

Gedved

Vigtige datoer

Indrykket:
15. maj 2024
Ansøgningsfrist:
Snarest muligt