Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

Ma­na­ge­ment Assistent til le­del­ses­sup­port og kom­mu­ni­ka­tion

Vil du varetage en betroet stilling, hvor du understøtter, at ledelsen når i mål med sine indsatser – navnlig vores CEO og HR-chef? Og kan du samtidig se dig selv drive vores in- og eksterne kommunikation og markedsføring?

Hos PJM A/S har vi en fælles målsætning: Vi vil være virksomheders foretrukne partner inden for automation og maskinbygning. Og hvis vi skal nå den, kræver det opdaterede HR- og ledelsessystemer og klar kommunikation. Det er derfor, vi brug for dig.

Vi konstruerer produktionsmaskiner til nogle af de allerstørste

PJM er en moderne automationsvirksomhed med 130+ medarbejdere – produktionsmedarbejdere såvel som højt specialiserede designteams. Derudover har vi et effektivt administrationsteam på 10 kolleger, som du bliver en del af.

Vi specialdesigner og bygger selv højteknologiske og fuldautomatiserede produktionsmaskiner til industrien og medico-branchen. Det gør vi bl.a. for nogle af landets absolut største virksomheder som Lego, Novo Nordisk, Coloplast og Danfoss.

"Fordi vi er så engagerede, kan folk ikke lade være med at tage ansvar. Det mærker vi især, når vi samarbejder med hinanden, og det skaber et særligt fællesskab."
- Stine Munk, HR-chef

Du støtter op om virksomhedens kommunikation og strategiske indsatser

Du får en varieret og central rolle, når du bidrager til driften af vores strategiske indsatser. Det gør du for det første ved at løse de forskellige opgaver, som ledelsen lægger på dit bord.

Samtidig driver du også dine egne ansvarsområder, fx omkring at holde vores HR-systemer og intranet ajour. Du vil desuden tage dig af vores interne og eksterne kommunikation og markedsføring, i tæt sparring med CEO og HR-chef.

Dine opgaver kommer til at variere, alt efter ledelsens agenda. Men vi forestiller os, at du bl.a. vil:

  • assistere HR-chefen ved bl.a. at håndtere onboarding og kursusplanlægning i vores HR-system samt drive og vedligeholde vores digitale kompetencestyringsmodul
  • udarbejde materiale til kommunikation og markedsføring, fx på sociale medier
  • opdatere projektstyringen i SharePoint, finpudse PowerPoint-præsentationer og vedligeholde distributionslister og mailgrupper
  • tage referater fra direktionsmøder og håndtere kalenderbookinger
  • varetage diverse administrative og praktiske ad hoc-opgaver.

Selvstartende kollega med sans for prioritering

Du er hverken bange for at påtage dig ansvar, eller for at løse opgaver til en given med deadline. Samtidig er du hjælpsom overfor dine kolleger, og du opsøger selv nye opgaver, når der er luft i kalenderen til det.

Vi forestiller os desuden, at du:

  • kan være uddannet i kommunikation eller markedsføring, eller har erfaring med det på anden vis
  • har nogle års erfaring fra en lignende stilling, måske som PA
  • er superbruger i Office 365 og kan agere i SharePoint og Teams – og så har du en god fornemmelse for IT-systemer generelt
  • kan håndtere at få forskellige opgaver fra forskellige ledere uden at miste overblikket
  • taler og skriver dansk og engelsk på professionelt niveau.

"Vi søger en højt engageret og meget selvdreven kollega, som kan supportere ledelsesteamet med at drive og løse flere af de mange vigtige opgaver og forretningskritiske indsatser, der alle tilsammen skal sikre, at vi lykkes med vores strategi og mission, både nu og i fremtiden"
- fortsætter Stine

Vil du give ledelsen luft til at koncentrere sig om strategien?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Mark Kvanner på 7245 9607.

I rekrutteringsprocessen har vi kun brug for dit CV, som du kan sende via nedenstående link, allerede i dag og senest den 2. juli 2024. Til gengæld vil vi gerne bede dig om at beskrive i de første linjer af CV’et, hvorfor du er interesseret i jobbet.

CV’er, der ikke er sendt via linket, kommer ikke i betragtning. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.

Kontaktperson

Mark Kvanner
Rekrutteringskonsulent
Tlf. 51348804

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos StepStone.

– Find din jobglæde
Gem job