Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

Økonomi- og ad­mi­ni­stra­tions­ansvar­lig til in­ter­na­tio­nal vækstvirk­som­hed

Vil du sikre, at vores økonomiske og administrative setup følger med vores ambitiøse vækststrategi? Og nyder du både at være hands-on og vejlede ledelsen i strategiske, økonomiske beslutninger?

Så kom og bliv den nye leder for 2 økonomifaglige og 4 administrative medarbejdere.

"Du former virkelig vores måde at arbejde på og får et ansvar, der står mål med dit potentiale. For du er den, der har roret, når jeg selv er ude af huset"
siger vores CEO

Dit team er rygraden for nogle af Danmarks bedste

Vi er de største inden for vores område i Danmark og høj faglighed er vores brændemærke. Du arbejder fra hovedkontoret nær Odense, der består af dit team og vores CEO. Men vi har også lokalafdelinger i Jylland og på Sjælland, som du samarbejder med om de store linjer.

Vi er ejet af en udenlandsk kapitalfond, og du træder ind på et tidspunkt, hvor vi har fremgang og smag for mere. Det betyder, at du får nok at rive i, når du sikrer, at vores økonomi, HR-indsats og administration er velfungerende i det daglige, og at vores systemer og arbejdsgange løbende optimeres.

"Dit setup bakker op om nogle af Danmarks – ja faktisk verdens førende specialister inden for deres felt. Og du og dit team er uvurderlige for, at de kan koncentrere sig om det, de er bedst til"
- fortsætter vores CEO

Bliv spillende træner inden for økonomi og administration

Du er både den, der anlægger helikopterperspektivet, hvad angår vores processer, og den der har hænderne i Excel-arket, når teamet har brug for din støtte for at nå i mål. Efterhånden som du optimerer vores setup, kommer hands-on-delen til af fylde mindre.

Samtidig indgår du i vores internationale ledergruppe, hvor du præsenterer regnskaber og analyser samt sparrer om investeringer og forretningsudvikling. Desuden vil du samarbejde tæt med vores Group CFO i Sverige, og du refererer både til ham og vores CEO.

Du får dermed en alsidig rolle, når du:

  • har ansvaret for og bidrager til udarbejdelse af budgetter, opfølgning på faktureringer, månedsregnskaber, forecasts, driftsøkonomiske analyser og rapportering inkl. projekt-controlling
  • har ansvaret for og bidrager til teamets HR-administrative opgaver, herunder GDPR-compliance – men økonomidelen fylder klart mere
  • står for at effektivere og optimere vores arbejdsgange og brug af IT-systemer inden for både økonomi, administration og HR
  • styrker integrationen af vores HR-administrations- og lønsystem (vi bruger Visma til løndelen).

Din baggrund er økonomisk – men i hjertet er du en people person

Du er typen, som kollegerne er trygge ved at gå til, hvis de har en dårlig dag. Desuden formår du at skabe forandringer uden at gå på kompromis med din pragmatiske tilgang. Og så har du et fundament af ro, du kan trække på, når der er flere problemstillinger, der skal tages stilling til på en gang.

Derudover forestiller vi os, at du har:

  • en del års erfaring med regnskabsopgaver og anser dig selv som generalist
  • måske siddet i en produktions- eller konsulentvirksomhed, så du har fornemmelse for mekanismerne i værdikædens forskellige led
  • ledelseserfaring – og vant til at håndtere mange forskellige typer udfordringer.

Klar til at sætte dit aftryk hos os?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Line Purup på 7245 9110.

I rekrutteringsprocessen har vi kun brug for dit CV, som du kan sende via nedenstående link, allerede i dag og senest den 17. oktober.

CV’er, der ikke er sendt via linket, kommer ikke i betragtning. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.

Kontaktperson

Line Purup
Rekrutteringskonsulent
Tlf. 7245 9110

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos StepStone.

– Find din jobglæde
Gem job