Leder til Regnskabs- og administrationsafdeling på Skagen Strand Feriecenter
Har du en forståelse for regnskaber og administration og motiveres du af at arbejde i en dynamisk virksomhed, hvor du i høj grad er med til at skabe et godt samarbejde på tværs af afdelinger?
Vi søger en erfaren og fagligt dygtig Regnskabs- og Administrationsmedarbejder til vores Ledelsesteam på Skagen Strand Feriecenter.
Skagen Strand Feriecenter er en grøn oase beliggende i Hulsig, 12 km. syd for Skagen midt i den smukkeste natur på toppen af Danmark med togstation lige udenfor døren. Vi har 142 lyse og rummelige feriehuse med gåafstand til skønne Hulsig Strand, og med togstation kun få hundrede meter fra vores hoveddør har vi en central placering i området.
Vi holder åbent hver dag året rundt, og vores kundesegment er primært feriegæster. Vi har restaurant og konferencefaciliteter.
Herudover flere faciliteter, som vores gæster frit kan benytte, Bl.a. et hyggeligt indendørs badeland, sportshal og mange udendørs faciliteter. Vi er Green Key certificeret og lægger vægt på en grøn profil og miljøvenlig drift.
Vi er en lille organisation med fælles retning og godt samarbejde på tværs af afdelinger. Vi har god energi og masser af humor, og vi sætter en ære i at dele viden og hjælpe hinanden i en travl hverdag.
Om jobbet:
- Skagen Strand Feriecenter er inde i en spændende udvikling – hvor du med interesse og faglighed vil være en vigtig medspiller.
- Dine opgaver vil primært være driftsopgaver såsom debitor- og kreditorstyring, almindelige bogholderiopgaver, løn, diverse administrative opgaver og rutiner samt udarbejdelse af kvartalsregnskaber til vores ejere.
- Herudover rapportering til ledelsen samt udarbejdelse af budgetter og årsregnskaber. Opgaverne udføres primært i lønsystemet Visma og ERP-systemet Microsoft 365 BC samt Digiflow
Om dig:
- Regnskabsuddannet, faglig stærk - med dokumenteret økonomisk forståelse (regnskab, budget, likviditet, IT, investeringsopfølgning) - gerne med erfaring fra revisionsfirma eller ejendomsadministration - måske branchekendskab til Hotel- og restaurationsbranchen
- Du er superbruger af Microsoft Office-pakken (primært Excel og Word), og det er en fordel, hvis du har erfaring med lønsystemet Visma og ERP-systemet Microsoft 365 BC
- Du er engageret i dine opgaver, overholder deadlines og tager ansvar
- Du er stabil og serviceminded
- Du sætter en ære i at ”have orden i tingene”, samtidig med at du er åben over for udvikling - herunder også selv at bidrage til udviklingen
- Du har et godt humør og gode samarbejdsevner, og du bidrager til det gode arbejdsmiljø i gensidig respekt for andre.
- Besidder analytiske evner til at forbedre vore interne processer.
- Kan fremvise straffeattest
Vi tilbyder:
- Fuldtidsstilling på 37 timer i en dynamisk organisation, hvor der ikke er langt fra beslutning til handling
- Et godt arbejdsmiljø og gode kolleger og godt humør
- Ordnede arbejdsforhold
- Pensionsordning og tilbud om sundhedsforsikring
- Arbejdssted i Hulsig 12 km. syd for Skagen - midt i den smukkeste natur på toppen af Danmark og med togstation lige udenfor døren
Ansøgning:
Lyder det som noget for dig?
Send dit CV og ansøgning til Centerdirektør Gitte Vanggaard på mail til: gv@skagenstrand.dk.
Ansøgningsfrist:
Vi behandler ansøgningerne løbende og ansætter, så snart vi har fundet den rigtige kandidat.
Stillingen ønskes besat med tiltrædelse snarest muligt.
Stillingsannoncen fjernes når ansættelse har fundet sted.
Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Centerdirektør Gitte Vanggaard på tlf. 20 41 09 01 eller mail: gv@skagenstrand.dk.
Selvom vi er en mindre virksomhed/organisation, forefindes alle discipliner.
- Organisationsdiagram.
- Ca. 300 ejere, 142 huse/lejligheder, 103 udlejende huse, fællesfaciliteter (centerbygning med badeland, idrætshal, tennisbaner udendørs boldbaner, minigolf samt legepladser)
- Restaurant med forpagter
- Vi har åbent 24/7 - 365 dage/året