228 job matcher din søgning 228 job fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Sales Specialist – Mobility Accessories
Er du nysgerrig på Consumer Electronics og trenden inden for accessories i mobilbranchen, og vil du være en del af en dynamisk virksomhed med gode udviklingsmuligheder, så læs endelig videre. Dette er jobbet for dig, der gerne tager udfordringen op og ønsker at være del af et forretningsområde i vækst med den entreprenørånd og gåpåmod dette kræver.

Chief of Staff
As Chief of Staff, you are the person who supports the CEO to oversee all the operations in the company. You will be part of the management team, where you will support and ensure that the organizational leaders manage their time effectively. Furthermore, you will act in an advisory role for the CEO in important decisions.

Kontorelev – Administration
Leder du efter en elevplads, hvor du bliver en del af en global virksomhed, og hvor begreber som #oneteam #accountability og #makingamazinghappen er en del af hverdagen? Hvis svaret er ja, så skal du læse videre. Det er måske præcis dig, vi leder efter til rollen som vores nye allround kontorelev.

Kontorelev – Kundeservice
Leder du efter en elevplads, hvor du bliver en del af en global virksomhed, og hvor begreber som #oneteam #accountability og #makingamazinghappen er en del af hverdagen? Hvis svaret er ja, så skal du læse videre. Det er måske præcis dig, vi leder efter til rollen som vores nye kontorelev til kundeservice.

Frederiksberg Ungecenter søger nytænkende og faglig teamleder til beskæftigelsesrettet ungeindsats
Frederiksberg Ungecenter søger en faglig og innovativ teamleder, der – i fællesskab med en centerleder samt en teamleder for Uddannelsesvejledningen – har lyst til at lede vores ambitiøse ungeindsats, og som er dedikeret til at skabe markante resultater gennem god ledelse, faglig indsigt og nye tværfaglige metoder.

Projektleder med byggeteknisk indsigt til Colliers' lejerrådgivning
Som projektleder med byggeteknisk indsigt deltager du aktivt i forhandling af lejemål og kontrakter, over indretnings- /ombygningsprojekter med styring af tid, økonomi og interessenter, til flytninger og fraflytninger. Gennem projektledelse sikrer vi vores kunder en optimal kontorindretning, baseret på din brede tekniske viden.

Projektleder til el-service og industri
Vi har akut behov for en dygtig medarbejder med erfaring i el-service samt industri. Dine vigtigste arbejdsopgaver bliver blandt andet planlægning, projektledelse og gennemførelse (fra tilbud og projektering til levering) af opgaver af forskellige størrelser og kompleksitet indenfor industri og almindelig el-service.

Dygtige ledere til Område for Bygninger i Teknik- og Miljøforvaltningen
Vi tilbyder to spændende stillinger som enhedschefer inden for byggesagsområdet i Teknik- og Miljøforvaltningen. Som enhedschef er du leder for ca. 20-25 fagligt engagerede medarbejdere, der brænder for København. Du arbejder i krydsfeltet mellem faglighed, ledelse, politiske beslutninger og byens interessenter.

Planchef til udvikling af de fysiske rammer på Københavns Universitet
Vil du stå i spidsen for den bæredygtige udvikling af de fysiske faciliteter på Københavns Universitet? Du bliver en del af chefgruppen i CAS, og du vil blive den ansvarlige chef for udarbejdelse af nye fremsynede campusplaner som beskrevet i KU’s Helhedsplan for campus- og bygningsområdet.

Teamleder til forhandlingsafdelingen
Du bliver daglig og faglig leder af i alt 10 dygtige og engagerede medarbejdere i ”Team offentlig og privat” og skal bl.a. have ansvar for og deltage i forhandlinger og rådgivning af offentligt- og privatansatte psykologer om bl.a. ansættelse, kontrakt, løn, afsked, sygesamtaler, m.v.

Redaktionschef
Vil du arbejde i et hus, hvor alle har en stor kærlighed til danskfaget og til bøger? Vi søger en redaktionschef, som har respekt for traditionen og mod på fornyelsen. Dine ansvars- og arbejdsområder vil bl.a. være ledelse af redaktionen og dens medarbejdere herunder de daglige opgaver, møder, processer og fremdrift.

Kontorchef til Finansministeriets Koncern HR
Brænder du for ledelse, og vil du stå i spidsen for et kvalitetsbevidst og ambitiøst Koncern HR, der bidrager med løsninger, som understøtter forretningen i Finansministeriets fem institutioner? Koncern HR understøtter, at Finansministeriets departement og fire styrelser er spændende, udviklende og ansvarlige arbejdspladser.

Projektleder med fokus på bæredygtighed og nye teknologier
Vi søger en dygtig projektleder med 3-5 års erfaring fra projektledelse, som besidder et godt drive, lysten til at styre vores projektportefølje og evnen til at navigere blandt mange interessenter. Samtidig skal du stå i spidsen for at udvikle og implementere vores nye CO2-beregner og beslutningsværktøj til brug hos danske produktionsvirksomheder.

Vicedirektør
Til en nyoprettet stilling søger vi en vicedirektør, der skal stå i spidsen for at sikre en stærk og effektiv økonomistyring, professionalisere driften, , digitalisere vores processer samt sikre tværgående koordinering i forhold til styring, compliance og lovarbejde. Du vil på sigt få 9 enhedschefer i direkte reference.

Value Added Services Manager, Scandinavia
You will work collaboratively with the EMEA Value Added Services (VAS) team, local market Leadership team, Sales and Marketing to ensure the successful and profitable growth of VAS in the market. You will also be part of the local Leadership team and leading a team of 8 people.

Management Assistant
In this role you will support our Country Manager and the Leadership Team with implementation of our strategy, arranging events, meetings, managing calendars, helping with daily time management, travel and accommodation planning.

Salgschef, leasing – med stærke kompetencer i billeasing
Vi mangler dig, der både er en god leder og kan tage ansvar for at skabe resultater for både eksisterende og nye kunder. Du vil få det daglige ansvar for, at vi får eksekveret på vores vækststrategi på erhvervsleasingområdet. Samtidig bliver du ansvarlig for udvikling af medarbejdere i teamet og udvikling af vores processer.

Distanceleder af serviceteam på Sjælland
Jobbet – som vi i Otis kalder Servicesupervisor – består i distanceledelse og udvikling af kørende serviceteknikere på Sjælland samt udvikling af serviceforretningen i tæt samarbejde med de øvrige servicesupervisorer, teamlederen og direktøren, som er ansvarlige for serviceforretningen i Danmark.

Stærkt faglig projektleder til naturgenopretnings-projekter
Få ansvar for spændende naturgenopretningsprojekter i hele landet, og vær med til at forbedre naturen og reducere udledningen af klimagasser. Du kender til faglige elementer som kvælstofberegninger, naturforhold, anlægstekniske elementer, CO2-beregninger og lavbundsjorde, der findes i denne type projekter.

Head of Sales and Marketing
Do you love executing sales and marketing strategies? And would like to work in a startup and sell medical devices & disease-modifying digital therapeutics? You like a challenge, you want to have a steep learning curve and you see the possibilities of developing a sales team and yourself in an ever-changing environment.

Chef til Direktionsbetjening og Strategi
Har du blik for både daglig planlægning, strategi og styring og lyst til at stå i spidsen for professionel betjening af topledelsen i Energistyrelsen? Så har du her muligheden for at komme helt tæt på direktionens daglige arbejde og samtidig sætte aftryk på vores strategiske udvikling.

Kommunikationschef
Nu har du muligheden for at sætte dit aftryk på klimadagsordenen som chef for Energistyrelsens kommunikationsenhed. Du får ansvar for at sætte retning for Energistyrelsens samlede kommunikation og videreudvikle den strategiske sammenhæng mellem vores forskellige kanaler. Enheden består af ca. 23 medarbejdere, heraf 5 studentermedhjælpere.

Sekretariatschef til Energiø-programmet
Er det dig, som skal være chef for sekretariatet for EnergiøNordsøen-programmet? Sekretariatet er bl.a. ansvarlig for politisk betjening, understøttelse af samarbejdet med interne og eksterne interessenter, kommunikation og ledelsessupport for hele energiøprogrammet. Som sekretariatschef i programmet er du leder for 10 medarbejdere.

Visionær chef for kommunikation og marketing
Vil du engagere flere danskere i, at verden bliver mere lige og retfærdig? Vi er ved at vedtage en ny organisationsstrategi for de næste fem år og skifter navn til Oxfam Danmark. Med det som afsæt skal vi styrke vores brand og kendskab i den danske befolkning. Du skal lede og udvikle Engagementsafdelingen med et team på 10 medarbejdere.

Construction Manager
We are continuing our growth on the Danish market and to strengthen our team we are now looking for an experienced Construction Manager for our acquired properties. You are responsible for planning construction projects and oversee their progress along the way in a timely and cost-effective manner.