Event for rekrutteringsbureauer

Kravene til rekrutteringsbranchen er store, og ofte er det marginaler, der gør forskellen på succes og fiasko. Hvordan ser det gode bureau ud, som giver dig den konkurrencemæssige fordel? Hvad efterspørger kunderne? Og hvordan sikrer du, at en fodfejl ikke giver dig store bøder i forbindelse med den kommende persondataforordning? Det sætter StepStone og it-jobbank fokus på, når vi inviterer til et gå-hjem-møde torsdag d. 16. november.
Det ultimative rekrutteringsbureau – hvordan ser det ud? Få både den objektive og subjektive fortælling om, hvad det gode rekrutteringsbureau skal kunne.
Tid: Torsdag d. 16. november kl. 15.30-20.00
Sted: Restaurant Viva, Langebrogade Kaj 570, 1411 København K
Program
15.30 | Registrering |
16.00 | Velkommen |
16.15 |
Ulrik Brix, Supana: Helt objektivt: Hvad skal et rekrutteringsbureau kunne for at få succes? Ulrik Brix, som står bag Supanas brancheundersøgelser fra rekrutteringsbranchen, dykker ned i undersøgelsen og kommentarerne bag. Du får indsigt i, hvordan bureauer kan imødekomme de krav, som kunder stiller. Og hvorfor rekrutteringsbeslutningen er så vanskelig! |
17.10 | Pause |
17.30 | May Hyldkrog, May Hyldkrog ApS: Persondataforordningen – Bliv klar til maj 2018 Dette efterår er der kun et halvt år til den nye persondataforordning træder i kraft. Dette skaber nye udfordringer for alle bureauer, som opbevarer CV’er og har kandidatdatabaser. May Hyldkrog giver helt konkrete råd, så du får styr på den praktiske implementering af forordningens krav - og en handlingsplan for, hvordan I kommer i mål. |
18.30 | Vinsmagning, tapas og netværk |
20.00 | Tak for i aften |
Om talerne
![]() |
May Hyldkrog, cand.jur., DPOffice.dk |
![]() |
Ulrik Schultz Brix, CEO og ph.d., Supana |