Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på StepStone vil fungere korrekt.
Økonomichef
Vil du have det fulde økonomiansvar i en solid og succesfuld entreprenørvirksomhed, hvor ordentlighed, mod, lyst og samarbejde udgør fundamentet? Kan du kombinere stærke operationelle økonomi- og regnskabskompetencer med god forretningsforståelse? Så er det dig, vi mangler.
Som økonomichef får du reference til CEO og bliver en vigtig del af ledelsen. Du får det overordnede ansvar for økonomifunktionen, og du kommer til at stå i spidsen for et løft af din funktion i tæt samarbejde med forretningen. I dit team får du 3 dygtige kollegaer, som varetager bl.a. løn, bogholderi og controlling, og du vil få en nøglerolle i både at sætte retning for den fremadrettede udvikling og for at sikre en fortsat stabil drift.
Du vil få en alsidig rolle og følgende vil fylde i dagligdagen:
- Med økonomisk indsigt at understøtte forretningens korte- og langsigtede beslutninger
- KPI-understøttelse og rapportering på nøgletal til ledelse, bestyrelse og forretning
- At have det faglige og ledelsesmæssige ansvar for økonomiafdelingen, herunder deltage i og sikre udarbejdelse af budgetter, kvartals- og månedsrapportering samt udarbejdelse af årsregnskab
- At sikre fremadrettet økonomisk overblik – herunder håndtering af risiko- og likviditetsstyring
- At sikre videreudvikling og effektivisering af processer, herunder øget IT-udnyttelse efter ERP-implementering af BusinessCentral
- Kontaktpunkt for eksterne interessenter, herunder bank, revisor, forsikring, m.fl.
Fagligt dygtig med digitalt mindset – tæt på forretningen
Du har en økonomisk uddannelsesbaggrund enten på bachelor- eller kandidatniveau i kombination med erfaring fra en lignende stilling – eller også er du Business Controller, Finance Manager, revisor el.lign. og ser en fremtid hos VAM som næste skridt for dig. Din nuværende titel eller baggrund er ikke afgørende – det vigtigste er, at du kommer med en faglig ballast, så du anerkendes som en dygtig og professionel leder og sparringspartner, og at du med økonomisk indsigt kan understøtte forretningens korte- og langsigtede beslutninger. Erfaring med projektøkonomi kan være en fordel.
Du er nysgerrig på VAM som forretning og befinder dig godt i rollen som sparringspartner på flere niveauer. Det falder dig naturligt at udfordre status quo, og du motiveres af at tænke strategisk men evner samtidig at arbejde operationelt og hands-on. Du evner at organisere dit team omkring en effektiv økonomistyring.
Du kan kommunikere med alle, og som leder er du empatisk og involverende, og ønsker at støtte en kultur præget af godt samarbejde og respekt.
Du er nysgerrig på teknologi og på systemer, der kan bringes optimalt ind i den daglige opgaveløsning. Endelig har du solid erfaring med Excel, er vant til at arbejde i ERP- og BI-systemer og kan selv jonglere i dem efter behov.
Faglig stolthed og jordnær humor
VAM er en solid og succesfuld entreprenørvirksomhed bygget på tre generationers erfaring.
I VAM omsætter vi for ca. kr. 260 mio. og driver en økonomisk sund forretning.
Vi udfører alle former for entreprenør- og anlægsarbejder, og VAM er en troværdig samarbejdspartner, der handler med omtanke og med ambitionen om at levere den bedste løsning. I VAM har vi øje for udvikling og et mindset, der altid kigger efter, hvordan vores arbejdsplads, projekter og samarbejder kan skabe forbedringer med fokus på mennesker og miljø.
Ordentlighed, mod, lyst og evner – Vi gør hver dag vores bedste for at gøre ordene til handling, fordi vi ved, at det gør VAM til en god arbejdsplads og en foretrukken samarbejdspartner.
Interesseret?
Så send os dit CV via knappen ”Ansøg” og beskriv, hvorfor det her er jobbet for dig. Har du spørgsmål, ønsker at høre mere, eller foretrækker du bare at sætte ord på din motivation over telefonen, så hold dig endelig ikke tilbage. Ane Bruhn fra Cokonnect kan kontaktes på 2064 4652 eller på ane@cokonnect.dk
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.