Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på StepStone vil fungere korrekt.
Souschef til Kommunikation & Marketing
Her får du en særlig opgave i at synliggøre Beierholms stærke position som branchens bedste rådgiver for mindre og mellemstore virksomheder. Du får en spændende og alsidig rolle, hvor du gennem samarbejde på tværs af afdelingen vil bidrage til at formidle og synliggøre det, vi arbejder med hos Beierholm. Dette indebærer en bred vifte af kommunikationsindsatser rettet både internt og eksternt.
Ansvarsfuld rolle som Souschef
Som Souschef i Kommunikation & Marketing får du en unik mulighed for at blive en del af en veletableret og kompetent afdeling med forskellige fagekspertiser. Du vil arbejde tæt sammen med vores kommunikations- og marketingchef og styrke et team af dygtige marketing- og kommunikationskonsulenter. Din rolle indebærer at støtte teamet, samtidig med at du får ansvar for implementering af egne udviklingsprojekter og strategiske indsatser.
Med Beierholms betydelige vækst over årene er vigtigheden af vores markedsrettede aktiviteter og interne kommunikationsindsatser steget og blevet mere komplekse, hvilket medfører nye opgaver. I samarbejde med kommunikations- og marketingchefen, vil du få til opgave at drive strategiske projekter, hvor forretningsforståelse og kommerciel tænkning er vigtigt. Du vil bidrage til at strukturere indsatserne, implementere nye tiltag og efterfølgende drifte området i samarbejde med afdelingen.
Du vil få til ansvar at bidrage til den videre udvikling og konceptualisering af rådgivningsområder i Beierholm, og tage aktiv del i tværgående indsatser, som blandt andet sker gennem branding og markedsføring overfor kunderne via nationale initiativer samt gennem støtte til lokale aktiviteter i de enkelte afdelinger.
Afdelingen har en bred opgaveportefølje inden for kommunikation og marketing, som orkestreres gennem fagspecialer og ansvarsområder. Du vil derfor kunne forvente, få berøring med:
- National og lokal branding af Beierholm
- Markedsføring af ydelser og videndeling
- Intern kommunikation
- Online tilstedeværelse og digital markedsføring
- Reaktiv og proaktiv pressebearbejdning
- Kunde- og netværksarrangementer
- Employer branding i samarbejde med Mennesker & Kultur
Stillingen som Souschef er en karrierestilling, hvor der er mulighed for et løbende øget ansvar.
Hvem leder vi efter
Vi søger en erfaren og engageret kommunikationsprofil, der har en stærk forståelse for både strategisk og operativ kommunikation. Det er vigtigt, at du har forretningen for øje. Vi ser gerne, at du har erfaring inden for både marketing og kommunikation – internt og eksternt rettet. Du skal kunne levere høj kvalitet i dit arbejde og have en god forståelse for det at kommunikere og markedsføre en partnerdrevet virksomhed.
Du er fagligt funderet, har en uddannelsesmæssig baggrund som kandidat inden for et kommercielt studie og gerne med formidling / kommunikation som omdrejningspunkt.
Du har stærke kommunikationsevner har overblik og ser sammenhænge. Du skal være struktureret, målorienteret og have en naturlig evne til at samarbejde med forskellige interessenter. Vi leder efter en person, der er proaktiv og udviklingsorienteret. Du kan se dig i vores værdisæt, hvor du agere proaktiv og løsningsorienteret, er nærværende og møder andre i øjenhøjde, ligesom du tager ansvar og er troværdig.
Vi tilbyder dig
En karrierestilling i Beierholm Kommunikation & Marketing, der er placeret i Aalborg, hvor du kan sikre dig en spændende karriere i en sund virksomhed med en stærk kultur, der vægter både mennesker, forretning og ambitioner højt.
Som Souschef i Beierholm Kommunikation & Marketing får du:
- en rolle i en afdeling med 8 dedikerede kolleger
- holdspillere, der med hvert sit ansvarsområder, spiller hinanden og dig god
- mulighed for en hverdag med spændende opgaver og projekter
- en rolle med høj grad af selvstændighed og ansvar på flere niveauer
- mulighed for at sætte dit præg.
Hos Beierholm er vi stolte af at blive kåret som en af Danmarks bedste arbejdspladser år efter år (Great Place to Work®), hvilket også understøtter vores grundlæggende filosofi om vigtigheden af et liv i balance. Som en del af vores spændende udviklings- og forandringsrejse vil du blive en nøgleperson i vores stræben efter ambitiøse mål. Vi tilbyder samtidig attraktive og konkurrencedygtige betingelser på alle områder.
Ansøgning
Vi ser frem til at høre fra dig og drøfte, hvordan dine erfaringer og ambitioner passer ind i Beierholm. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Camilla Spanggaard Andersen på mail: cpg@beierholm.dk eller tlf. 96 34 79 53.
Vi ønsker, at du kan tiltræde stillingen i efteråret 2025. Vi vurderer og indkalder normalt løbende ansøgere til samtale, så vent ikke med at sende dit CV og en motiveret ansøgning – dog vil vi gøre opmærksom på, at vi på grund af sommerferie først indkalder kandidater til dialog medio august. Som del af processen bruger vi personprofiler og problemløsningstest, alt sammen for at sikre det optimale match for begge parter.
Om Beierholm
Hos Beierholm træder du ind på en attraktiv og professionel arbejdsplads, hvor vi giver vores medarbejdere de bedste rammer: til at nå nye resultater med frihed under ansvar, skabe god balance mellem din familie og din karriere og udvikle dine kompetencer bedst muligt.
Beierholm er en af Danmarks største revisions- og rådgivningsvirksomheder med flere end 2.000 medarbejdere fordelt på kontorer i over 40 danske byer i hele Danmark. Vi er blandt Danmarks førende rådgivnings- og revisionsvirksomheder, fordi vi brænder for at skabe balance for vores kunder og for at skabe de rigtige løsninger til dem. Vores speciale har i mange år været mindre og mellemstore virksomheder, som vi leverer revision og rådgivning til med baggrund i vores værdier som er proaktiv og løsningsorienteret, nærværende og i øjenhøjde samt troværdig og ansvarlig.