Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on StepStone will work correctly.
Privatkundechef i nyetableret onlinefilial – vær med til at forme fremtiden
Er du klar til at spille en afgørende rolle i opbygningen af en innovativ enhed, hvor samarbejde, udvikling og rådgivning går hånd i hånd? Vi søger en engageret og erfaren Privatkundechef, der brænder for ledelse – og som trives med at lede på distancen. Du får mulighed for at sætte dit præg i en nyoprettet enhed hvor alle medarbejdere arbejder remote – rundt i landet fra vores filialer.
Din rolle og ansvar
Som Privatkundechef bliver du en nøgleperson i den daglige drift og ledelse af dit team. Sammen med to andre privatkundechefer sikrer du, at både medarbejdere og kunder trives i optimale rammer. Du får frihed til at lede og udvikle teamet i den retning, du mener er bedst for at nå vores fælles mål.
Da hele teamet arbejder remote fra forskellige lokationer, er det afgørende, at du har erfaring med distanceledelse og er god til at skabe nærvær og engagement digitalt og virtuelt. Du skal desuden være indstillet på løbende rejseaktivitet til de filialer, hvor dine medarbejdere sidder.
Vi tilbyder
- Et bredt mandat og stor selvstændighed i ledelsen af dit team
- En engageret ledergruppe, der tilbyder sparring og understøtter din personlige udvikling
- En attraktiv arbejdsplads – med fleksibilitet og mulighed for hjemmearbejde
- En unik mulighed for at være med fra starten og forme en ny enhed i banken
Din profil
Vi forestiller os, at du:
- Har erfaring fra en lignende stilling
- Har stærke kompetencer inden for drifts- og salgsledelse
- Har dokumenteret erfaring med distanceledelse og kan navigere i et hybridt arbejdsmiljø
- Er positiv, proaktiv og målrettet
- Er nysgerrig på dine medarbejderes udvikling og fremmer en positiv kultur
- Er fleksibel og indstillet på rejseaktivitet
Dine ansvarsområder
- Lede og inspirere dit team til høj faglighed og stærk kultur
- Sikre faglig udvikling og trivsel blandt medarbejderne
- Levere stærke resultater og sikre høj kundetilfredshed
- Overholde bankens compliance-standarder
- Skabe et trygt og stimulerende arbejdsmiljø – også på distancen
Bliv en del af vores team
Hos AL-direkte bliver du en del af et nyt team bestående af 30 kolleger, der fornyer kunderådgivning gennem innovation og hurtige løsninger. Vi prioriterer ægte fællesskab, daglig feedback samt en kultur præget af ordentlighed, fællesskab og åbenhed.
Hvad vi tilbyder
- Konkurrencedygtige vilkår
- Omfattende sundhedspakker
- Ekstra ferietillæg, der belønner dit engagement
Vi vil være landets bedste arbejdsplads…
… og det er ikke bare tomme ord. Som medarbejder i Arbejdernes Landsbank får du plads til både dit arbejde og dit privatliv, med mulighed for hjemmearbejde. Vi prioriterer din udvikling og tilbyder løbende kompetenceudvikling samt karrieremuligheder. Det kan du læse mere om her.
Vi tilbyder også en række medarbejdergoder som sundhedsforsikring, tandforsikring, ekstra ferietillæg, 6. ferieuge, 5 omsorgsdage og meget mere, som vi glæder os til at fortælle dig om.
Grib muligheden for at blive en del af et nytænkende team
Vi vil løbende gennemgå ansøgninger og håber derfor, at vi hører fra dig snarest muligt. Du behøver kun at sende et CV, men skriv gerne et par linjer om, hvorfor du søger jobbet. For at sikre en fair rekrutteringsproces, bedes du undlade at vedhæfte billede og oplysning om alder.
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Privatkundedirektør Nathasja Sehnberg på tlf. 3848 3868. Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV senest d. 11. august 2025
Send din ansøgning i dag, og vær med til at forme fremtidens rådgivning!