Sales Manager, Danish market


Aurora Live by Management Events er den førende B2B-vækstpartner for leverandører af teknologi- og ledelsestjenester, og giver direkte adgang til beslutningstagere hos de største og mest indflydelsesrige virksomheder. Gennem vores eksklusive matchmaking-tjenester hjælper vi kommercielle teams med at forkorte salgsprocesser, accelerere salgsflowet og opbygge langvarige kundeforhold. Med tillid fra over 10.000 senior IT-beslutningstagere og 900 løsningsudbydere i 11 lande, skaber vi strategiske samtaler, der fører til konkrete forretningsresultater. Vi er blevet en nøglepartner i vækstrejsen for mange af de mest innovative aktører i branchen.

For at støtte vores ambitiøse vækstplaner søger vi en erfaren Sales Manager, der vil være en del af vores vækstrejse i Danmark. I denne rolle vil du spille en afgørende rolle i at hjælpe virksomheder med at vokse ved at eje hele B2B-salgscyklussen. Du vil bidrage til vores vækst ved at åbne nye kundeemner på det danske marked, og samtidig drage fordel af en attraktiv provisionsstruktur og karrieremuligheder inden for B2B-salg og Business Excellence.

Hvad kommer du til at lave?

  • Prospecting: Identificere og kvalificere potentielle kunder for at opbygge en stærk salgspipeline
  • Business Development: Tage kontakt til kundeemner via telefonopkald, LinkedIn og e-mail
  • Konsultativt salg: Udføre dybdegående behovsanalyser, identificere kundens udfordringer og præsentere skræddersyede løsninger
  • Account Management: Opbygge og vedligeholde langvarige kundeforhold
  • Samarbejde: Arbejde tæt sammen med tværfunktionelle teams for at nå fælles mål
  • Ejerskab af hele salgscyklussen: Håndtere hele salgsprocessen fra første kontakt til lukning af aftaler
  • Kundeudvikling: Arbejde løbende med at udvide og styrke dine konti, øge omsætningen og sikre kundens succes i samarbejde med vores Customer Success-afdeling

Hvad leder vi efter?

  • Dokumenteret erfaring med B2B-salg
  • En social og dynamisk teamplayer
  • Fremragende kommunikationsevner på både dansk og engelsk
  • En selvstarter med stærk arbejdsmoral og vilje til at få succes
  • Erfaring fra et tempofyldt og målorienteret arbejdsmiljø
  • Evne til at opbygge tillid og relationer med kunder

Hvad tilbyder vi?

  • Dedikeret teamsupport: Få støtte og onboarding fra vores danske team – inkl. en struktureret 4-ugers introduktion
  • Konkurrencedygtig løn, ubegrænset provision og kvartalsvise bonusser
  • Mulighed for at optjene op til 12 ekstra feriedage om året
  • Regelmæssige sociale arrangementer og teambuilding-aktiviteter
  • En stærk virksomhedskultur, hvor vi nyder at tilbringe tid sammen og arbejder mod fælles mål
  • Grundig oplæring gennem vores internationale ME Academy samt løbende træning og udviklingsmuligheder
  • Bliv en del af en international vækstorganisation med masser af muligheder! Management Events er flere gange blevet kåret som en af de bedste arbejdspladser i Europa (af Great Place to Work Institute)

Kontakt

Ved spørgsmål til stillingen kan du rette henvendelse på engelsk til:

Ayrin Majidi
Talent Acquisition Team Manager – Talent Acquisition.

Ansøgning

Du ansøger ved at klikke "Ansøg" på denne side.

Gem job

Management Events MEI GmbH

Arbejdssted

Copenhagen

Vigtige datoer

Indrykket:
17. juli 2025
Ansøgningsfrist:
Snarest muligt

Virksomheden tilbyder

Ansættelsestype:
Fastansættelse
Hjemmearbejde:
Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid:
Fuldtid