Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på StepStone vil fungere korrekt.
Driftschef til Huseftersyn
Vil du stå i spidsen for en landsdækkende organisation af bygningssagkyndige og skabe følgeskab på distancen?
Vi søger en driftschef, der får ansvaret for den daglige drift og ledelse af ca. 48 bygningssagkyndige konsulenter på tværs af Danmark. Du bliver en nøgleperson i en organisation, der leverer tilstandsrapporter og relaterede ydelser med høj kvalitet.
Om stillingen
Vores kollegaer beskriver OBH som et sted med en uformel tone, vi værner om, og et stærkt fællesskab af eksperter inden for deres områder:
“Her er ekstremt mange dygtige mennesker.” men “De kloge er helt nede på jorden.”
Hos OBH vil du som sagt få en central rolle, men du er omgivet af kollegaer, der værdsætter samarbejde, og gerne vil hjælpe dig med at lykkes. OBH er kendetegnet af imødekommenhed og hjælpsomhed.
En typisk arbejdsdag for dig vil bestå af:
Som driftschef vil du få en varieret hverdag, du selv er med til at præge, og hvor du lykkes ved at skabe stærke relationer og dermed få følgeskab, som kan lægge grobunden for gode resultater og succesfuld drift.
- Ledelse og motivation af konsulenter fordelt over hele landet
- Sikre en effektiv og optimal drift igennem kapacitetsplanlægning og KPI-styring
- Bidrage til udvikling af processer og implementering af nye systemer
- Skabe stærke relationer og en kultur for samarbejde både internt i teamet men også på tværs af teams og hele OBH
Vi forestiller os, at du er på kontoret i Odense 3 dage om ugen og ude i marken hos de bygningssagkyndige de 2 andre dage.
Lidt om dig
Du skaber tryghed igennem tydelighed og nærvær. Kommunikation og kvalitet er dine styrker, og du navigerer i komplekse processer med et godt overblik. Samtidig er du resultatorienteret med fokus på både mennesker og forretning.
Kvalifikationer
- Har solid erfaring med ledelse – og evner til at skabe følgeskab gerne af medarbejdere på distancen
- Har analytisk sans og kan styre driften
- Har erfaring med budgetansvar og økonomistyring
- Har forståelse for tekniske problemstillinger
- Forståelse for IT-systemer og digitalisering af processer
- Har erfaring med forandringsledelse og implementering af nye processer
- Erfaring med byggeri, ejendom eller tekniske brancher er en fordel, men ikke et krav
Vi tilbyder:
- En central rolle med stor indflydelse og mulighed for at sætte sig eget præg
- Fast base i Odense og fleksibilitet med rejsedage
- Løbende faglig og personlig udvikling gennem sparring
- Et stærkt socialt og fagligt netværk med engagerede kollegaer
Ansøgningsfrist
Vi holder samtaler løbende, så send derfor dit motiverede CV hurtigst muligt dog senest den 21. december 2025.
Kontakt
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:
- Forretningschef Kenneth Nielsen på mail knt@obh-gruppen.dk.
Vi glæder os til at høre fra dig!