Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på StepStone vil fungere korrekt.
Administrations- og regnskabschef til international vækstvirksomhed
Vi er på udkig efter en ny kollega til at lede vores administration og bogholderi samt levere vores økonomirapporter.
Du bliver en nøgleperson i virksomheden og vil stå i spidsen for administrative og økonomirelaterede opgaver.
Du vil referere til virksomhedens direktør og ejer.
Dine primære opgaver vil være:
- Ansvar for dagligt bogholderi, måneds-, kvartals- og årsafslutning, med tilhørende rapportering og budgettering
- Styring af fakturering og koncerninterne afregninger.
- Rapportering og styring af projektøkonomi.
- Udvikling/forbedring af virksomhedens brug af IT-processer.
- Varetagelse af diverse indberetning/krav i forhold til offentlige myndigheder.
- Rådgivning og input til beslutningsgrundlag.
- Ledelse og faglig sparring med bogholderen.
- Rådgivning og input til beslutningsgrundlag.
- Udarbejdelse af rapporter og nøgletal til ledelsen og andre relevante parter.
- Budgettering, controlling og økonomisk opfølgning – herunder på større projekter.
- Momsafstemning, EU-moms og INTRASTAT.
- Udvikling og opbygning af en ny og tidssvarende kontoplan.
Om dig:
- Har en relevant uddannelse og nogle års erfaring fra lignende stilling.
- Har en god IT-værktøjskasse, god til Excel og har erfaring med økonomistyringssystemer. Vi bruger Navision.
- Gode kommunikationsevner på både dansk og engelsk – skriftligt og mundtligt.
- Har en god forretningsforståelse og evner at agere sparringspartner internt i organisationen.
- Er forandringsparat og brænder for at arbejde i en organisation i vækst.
- Er struktureret og detaljeorienteret med et godt overblik.
Din baggrund er måske HD(R) eller cand.merc., og måske med erfaring/uddannelse indenfor revision eller tilsvarende økonomifunktion. Vi forventer, at du har solid erfaring med og kendskab til regler indenfor skat, moms og bogføring.
Vi tilbyder bl.a.:
- En fuldtidsstilling med ansvar og mulighed for at præge din egen arbejdsdag.
- At arbejde i en virksomhed i vækst.
- En uformel omgangstone, højt til loftet og hvor godt kollegaskab betyder meget.
- Pensionsordning og sundhedsforsikring.
- En løn, der til enhver tid modsvarer dine kvalifikationer.
Henvendelse til Claus Pedersen 4078 2749 eller job@bilwinco.com
BILWINCO A/S er en innovativ virksomhed, der udvikler og producerer kundespecifikke løsninger, som vil bidrage positivt til kundernes forretning gennem omkostningsbesparelser og et mere effektivt produktions flow.
BILWINCO A/S er etableret i 1955, virksomheden udvikler, sælger, fremstiller og installerer totalløsninger indenfor automatiske veje-, fylde- og pakkeanlæg hovedsageligt til fødevare- og metalindustrien. Ca. 95 % eksporteres world wide, og kundeporteføljen spænder vidt fra store koncerner til den lille iværksættervirksomhed.
Se mere her www.bilwinco.com.