Ad­mi­ni­stra­tions- og regn­skabs­chef til in­ter­na­tio­nal vækstvirk­som­hed


Vi er på udkig efter en ny kollega til at lede vores administration og bogholderi samt levere vores økonomirapporter.

Du bliver en nøgleperson i virksomheden og vil stå i spidsen for administrative og økonomirelaterede opgaver.

Du vil referere til virksomhedens direktør og ejer.

Dine primære opgaver vil være:

  • Ansvar for dagligt bogholderi, måneds-, kvartals- og årsafslutning, med tilhørende rapportering og budgettering
  • Styring af fakturering og koncerninterne afregninger.
  • Rapportering og styring af projektøkonomi.
  • Udvikling/forbedring af virksomhedens brug af IT-processer.
  • Varetagelse af diverse indberetning/krav i forhold til offentlige myndigheder.
  • Rådgivning og input til beslutningsgrundlag.
  • Ledelse og faglig sparring med bogholderen.
  • Rådgivning og input til beslutningsgrundlag.
  • Udarbejdelse af rapporter og nøgletal til ledelsen og andre relevante parter.
  • Budgettering, controlling og økonomisk opfølgning – herunder på større projekter.
  • Momsafstemning, EU-moms og INTRASTAT.
  • Udvikling og opbygning af en ny og tidssvarende kontoplan.

Om dig:

  • Har en relevant uddannelse og nogle års erfaring fra lignende stilling.
  • Har en god IT-værktøjskasse, god til Excel og har erfaring med økonomistyringssystemer. Vi bruger Navision.
  • Gode kommunikationsevner på både dansk og engelsk – skriftligt og mundtligt.
  • Har en god forretningsforståelse og evner at agere sparringspartner internt i organisationen.
  • Er forandringsparat og brænder for at arbejde i en organisation i vækst.
  • Er struktureret og detaljeorienteret med et godt overblik.

Din baggrund er måske HD(R) eller cand.merc., og måske med erfaring/uddannelse indenfor revision eller tilsvarende økonomifunktion. Vi forventer, at du har solid erfaring med og kendskab til regler indenfor skat, moms og bogføring.

Vi tilbyder bl.a.:

  • En fuldtidsstilling med ansvar og mulighed for at præge din egen arbejdsdag.
  • At arbejde i en virksomhed i vækst.
  • En uformel omgangstone, højt til loftet og hvor godt kollegaskab betyder meget.
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring.
  • En løn, der til enhver tid modsvarer dine kvalifikationer.

Henvendelse til Claus Pedersen 4078 2749 eller job@bilwinco.com


BILWINCO A/S er en innovativ virksomhed, der udvikler og producerer kundespecifikke løsninger, som vil bidrage positivt til kundernes forretning gennem omkostningsbesparelser og et mere effektivt produktions flow.

BILWINCO A/S er etableret i 1955, virksomheden udvikler, sælger, fremstiller og installerer totalløsninger indenfor automatiske veje-, fylde- og pakkeanlæg hovedsageligt til fødevare- og metalindustrien. Ca. 95 % eksporteres world wide, og kundeporteføljen spænder vidt fra store koncerner til den lille iværksættervirksomhed.

Se mere her www.bilwinco.com.

Gem job

Bilwinco A/S

Arbejdssted

Hjørring

Vigtige datoer

Indrykket:
6. juni 2025
Ansøgningsfrist:
Snarest muligt

Virksomheden tilbyder

Ansættelsestype:
Fastansættelse
Hjemmearbejde:
Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid:
Fuldtid